Fint tøj til 3 årig dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Når han skal

være i brylluppet ja han skal enten går ned ad kirke gulvet med sin søster eller ha ringene -

om han ikke havde en “rolle” i brylluppet var jeg mere ligeglad 

Mon ikke søster forstår at han er 3 år og ikke går op i hvad "man bør" men hvad der er rart? Jeg kan vitterligt ikke se hvorfor man har lyst til potentielt at få en konfliktfyldt dag pga tøj, og slet ikke til et bryllup hvor man helst gerne vil have en glad og positiv festdag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2019

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Mon ikke søster forstår at han er 3 år og ikke går op i hvad "man bør" men hvad der er rart? Jeg kan vitterligt ikke se hvorfor man har lyst til potentielt at få en konfliktfyldt dag pga tøj, og slet ikke til et bryllup hvor man helst gerne vil have en glad og positiv festdag.

Omg, jeg bliver træt ....

jeg har i tråden SAGT! Vi dropper skjorter osv.jeg søger ANDET tøj! Det er DET tråden handler om!!!!!

jeg tvinger hal IKKE i noget han ikke har lyst til!

Anmeld Citér

31. januar 2019

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Og? Der SKAL han have skjorte og slips på.?? Er det et krav? Eller er det din mening om at det skal han have på? 

Har du snakket med parret omkring det?
Du siger at du ikke vil tvinge ham, men hvad vil du så gøre, når du mener at han skal have "fint" tøj på. 

Jeg søger tøj! Der er fint der ikke er skjorte og slips osv!

det er det hele tråden handler om!!!! 

Selvom om jeg vilde tvinge ham i det, tøj den dag, ( det vilde jeg IKKE gøre! ) var det ingen chance jeg fik ham i det!

Anmeld Citér

31. januar 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Jeg søger tøj! Der er fint der ikke er skjorte og slips osv!

det er det hele tråden handler om!!!! 

Selvom om jeg vilde tvinge ham i det, tøj den dag, ( det vilde jeg IKKE gøre! ) var det ingen chance jeg fik ham i det!

Der har jeg(og de andre) da også foreslået(altså andet tøj) men det eneste du skrev var at han jo skulle gå op i kirken, og at det havde været noget andet, hvis han bare skulle sidde hos jer. Så mit foreslag var åbenbart ikke fint nok til det, så ved jeg ikke hvad jeg ellers skal foreslå, hvad du tænker der er fint tøj.

Du reagere jo ikke på vores fine foreslag, og så bliver du sure, når vi kommentere videre på det DU skrev. Vi svarer jo bare.

Anmeld Citér

31. januar 2019

lineog4

Hvad med hvid bluse og sorte bukser og måske en fed vest? 

Kommer jo også lidt an på, hvad den bestemte herre så kan lide. Mine drenge har altid bedt om blødt tøj, men det kan jo sagtens være pænt med en hvid bomuldsbluse og et par fede bløde sorte bukser og ja så kunne jeg måske have overtalt dem til en vest.

Anmeld Citér

31. januar 2019

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Der har jeg(og de andre) da også foreslået(altså andet tøj) men det eneste du skrev var at han jo skulle gå op i kirken, og at det havde været noget andet, hvis han bare skulle sidde hos jer. Så mit foreslag var åbenbart ikke fint nok til det, så ved jeg ikke hvad jeg ellers skal foreslå, hvad du tænker der er fint tøj.

Du reagere jo ikke på vores fine foreslag, og så bliver du sure, når vi kommentere videre på det DU skrev. Vi svarer jo bare.

Jeg har regeret! Det med chinos var en skide gode ide! 

- Den er begravet det med skjorte osv.

men jeg vild stadig ha det er semi pænt når det er et bryllup vi snakker om - Jeg vild ha det er pænt når det er et bryllup og der må været noget derude til små drenge der ikke er skjorter butterfly 

Anmeld Citér

31. januar 2019

årgang84

Profilbillede for årgang84

Her har de der mælkedrengsskjorter / Kina krave.været et hit.  De et ofte bløde og behagelige i stoffet :-) 

Anmeld Citér

31. januar 2019

1518

En polo og mørke/sorte jeans uden for meget diller-daller?

Anmeld Citér

31. januar 2019

Babilooo

Der er altså meget basis tøj i magasin der er sort/gråt eller mørkeblåt.

du kan også finde noget pænt hos name it uden alt for mange mønstre og farver. 

Anmeld Citér

31. januar 2019

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Her har de der mælkedrengsskjorter / Kina krave.været et hit.  De et ofte bløde og behagelige i stoffet :-) 

Gode ide! det kigger jeg lige på tak! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.