Fontanellen måske lukket - please berolige mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2019

HBV

ccma skriver:

Hvad sagde SP? Har i fået henvisning til børne amb?

Vi er nu blevet fulgt tæt siden og har netop været i børneamb igen i dag. Gud hvor er det bare hårdt det her 

Jeg fik besked på at fontanellen nu er lukket men at hovedet vokser som det skal, det er symmetrisk og hun udvikler sig aldersdvarende rent reurologisk. Vi skal følges hos sp hver måned og i børneamb hver 2. Måned fra nu af.. 

Jeg har oplevet mange grumme ting i mit liv - men det her, det tager prisen for det hårdeste psykisk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2019

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid
HBV skriver:

Vi er nu blevet fulgt tæt siden og har netop været i børneamb igen i dag. Gud hvor er det bare hårdt det her 

Jeg fik besked på at fontanellen nu er lukket men at hovedet vokser som det skal, det er symmetrisk og hun udvikler sig aldersdvarende rent reurologisk. Vi skal følges hos sp hver måned og i børneamb hver 2. Måned fra nu af.. 

Jeg har oplevet mange grumme ting i mit liv - men det her, det tager prisen for det hårdeste psykisk 

Så længe det hele voksers om det skal og hun udvikler sig som hun skal tænker jeg ikke der er noget at være bekymret om? 

Kan sagtens sætte mig ind i det ikke må være sjovt 

Anmeld Citér

13. februar 2019

ccma

Profilbillede for ccma
HBV skriver:

Kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det. 

Min datter blev opereret for knap en måned siden, forløbet op til operationen og selve operationen var bestemt ikke sjovt og har været mega hårdt. 

Godt, at I bliver fulgt nu, men forstår stadig godt din bekymring. 

Kram herfra❤

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.