Bule men neg. Hjemmetest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mhj89 skriver:

Jeg overvejer det også nu. 3 uger er lang tid (og måske endda lidt længere pga. jul og nytår). 

Jeg tænker uanset hvad det er, er 3 uger bare rigtig længe. 

Hvis det nu er en graciditet, er du allerede gået glip af 1 vigtig scanning for kromosomfejl. Og der kommer også en misdannelsesscsnning. Og lægeundersøgelser, altså sammen for at holde øje med om barnet er sundt og raskt. Plus du måske så burde tænke over vitaminer, alkohol osv osv osv. 

Er det en cyste, jamen sidder den så farligt eller ufarligt? 

Er det en tumor? Samme som ovenfor 

Er det brok? Skal det så lukkes med operation når det er så meget?? 

Jeg havde ikke ventet... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Sikke en lang ventetid! Forstår ikke din læge ikke kan rykke for en akut tid når han ikke ved hvad det drejer sig om. Kæmpe kram til dig! Håber du får det afklaret hurtigst muligt 

Anmeld Citér

10. december 2018

Mhj89

MVL skriver:

Sikke en lang ventetid! Forstår ikke din læge ikke kan rykke for en akut tid når han ikke ved hvad det drejer sig om. Kæmpe kram til dig! Håber du får det afklaret hurtigst muligt 

Tak.. Det blev lige værre. Er blevet indkaldt til midt i marts! Altså +3 måneder. Er ellers sikke på lægen sagde 3 uger. Han snakkede om at det muligvis blev efter jul.. Suk.. Jeg kontakter lægen igen og hvis ikke det kan blive før, køber jeg mig til et scan. Er der nogen der ved hvilken slags klinik et privatscan skal foretages på.? Jeg er jo nok ikke gravid, så en graviditetsklinik er vel ikke optimalt? 

Anmeld Citér

10. december 2018

Ønskebaby2020

Mhj89 skriver:

Tak.. Det blev lige værre. Er blevet indkaldt til midt i marts! Altså +3 måneder. Er ellers sikke på lægen sagde 3 uger. Han snakkede om at det muligvis blev efter jul.. Suk.. Jeg kontakter lægen igen og hvis ikke det kan blive før, køber jeg mig til et scan. Er der nogen der ved hvilken slags klinik et privatscan skal foretages på.? Jeg er jo nok ikke gravid, så en graviditetsklinik er vel ikke optimalt? 

Ej! Det lyder jo helt sindssygt.... 

Ja tag fat i lægen igen og sig som det er at du selvfølgelig gerne vil have det undersøgt hurtigst muligt! Det burde ikke være noget du selv skulle sørge for. 

Anmeld Citér

11. december 2018

Anonym

Det er sgu ikke okay. Din læge skal ringe til sygehuset og forlange en akut scanning. Det fik min veninde og der gemte sig 3 store knuder i underlivet.

Anmeld Citér

11. december 2018

Rockertand

Mhj89 skriver:

Nu er der jo altså behandlingsgaranti, så du er informeret om dine valgmuligheder i forhold til at komme hurtigere til et andet sted.

Derudover kan man tilmelde sig en afbudsliste.

Anmeld Citér

11. december 2018

Mhj89

Rockertand skriver:

Nu er der jo altså behandlingsgaranti, så du er informeret om dine valgmuligheder i forhold til at komme hurtigere til et andet sted.

Derudover kan man tilmelde sig en afbudsliste.

Det var jeg ikke lige klar over. Jeg modtag ikke info om patientrettigheder og hurtig udredning, hverken hos lægen eller ved indkaldelsen, men kontaktede lægen idag og han fortalte så om det. Kan også se at jeg har fået skriftlig info ved en tidligere lejlighed hvor jeg var blev udredt ved regionen. 

Så det prøver jeg. 

Anmeld Citér

14. december 2018

Ønskebaby2020

Hvordan går det hele? 

Anmeld Citér

14. december 2018

Mhj89

MVL skriver:

Hvordan går det hele? 

Jeg er blevet henvist til et sted der ikke har nogen ventetid. Så nu venter jeg på at henvisningen går igennem og de kontakter mig. Imens vokser bulen. Heldigvis er den nogen gange i midten, andre gange til venstre eller højre, og min læge mente derfor ikke det var noget alvorligt som en tumor eller stor cyste 

Anmeld Citér

14. december 2018

Ønskebaby2020

Jeg er blevet henvist til et sted der ikke har nogen ventetid. Så nu venter jeg på at henvisningen går igennem og de kontakter mig. Imens vokser bulen. Heldigvis er den nogen gange i midten, andre gange til venstre eller højre, og min læge mente derfor ikke det var noget alvorligt som en tumor eller stor cyste 

Hvor lyder det bare godt 

Du må endelig opdatere ❤

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.