Bule men neg. Hjemmetest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2018

Anonym

Jeg havde under alle omstændigheder valgt at give de 3-500 for en scanning for at tjekke op på det hele. Også selvom det er december 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2018

Anonym

Det lyder mere til at kunne være en cyste som ligger der inde  

hvis det er det, er det meget vigtig at få det tjekket, en cyste så stor og springer kan gøre forfærdelig ondt, og gøre noget skade. Det virker helt vildt at de først at se dig den 21, når de ikke ved hvad den bule faktisk er  

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym

Tænker ærligt talt også en cyste eller brok 

Anmeld Citér

10. december 2018

ErDuHerIkkeSnart

Du må bede om en akut tid ved lægen - det lyder meget usandsynligt med en graviditet og jeg ville ikke vente med afklaring.

Anmeld Citér

10. december 2018

migxher

Livmoderen sidder ikke allerede helt der oppe hvis du er 15 uger gravid den burde du kunne mærke nede ligger over skambenet. Jeg tænker bestemt også at du skal til lægen. En jeg kender havde en cyste på æggestokken som sprang(hun viste ikke at der var det), hun havde så ondt hun troede hun skulle dø. 

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym

Tror ikke du er gravid. Som en anden skriver så sidder livmoderen slet ikke så højt så tidligt  

min kusine fik en cyste som sprang. Hun havde så mange smerter at ikke engang morfin kunne holde det nede. Så jeg ville ringe til lægen igen og få en akut tid. 

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym

Mhj89 skriver:

Okay, det lyder ikke rart. Hvad var behandlingen? Og over hvor lang tid udviklede den sig? 

Jeg var faktisk gravid på det tidspunkt, så jeg troede at det var livmoderen jeg kunne se. Så jeg reagerede ikke før jeg en morgen vågnede med meget voldsomme smerter. Jeg var i uge 9, så jeg troede at det var en abort men smerterne var ulidelige, så jeg ringede efter en ambulance. Jeg blev scannet og de fandt cysten som havde snoet sig om æggestokken og lukkede for blodtilførelsen - derfor de voldsomme smerter. Så for at redde æggestokken måtte jeg akut opereres. Hvis cysten ikke havde lukket for blodtilførelsen, havde det formentlig ikke krævet behandling. Så havde jeg skulle vente på at den sprang og det ville være smertefuldt, men ufarligt.

Jeg opdragende bulen på maven ca 3 uger før, men jeg er overvægtig, så måske den havde været der før, uden at jeg kunne se den.

Baby klarede forresten operation og det hele og er nu 4 måneder gammel og ligger og sover��

Anmeld Citér

10. december 2018

Mhj89

Update

Jeg fik en akuttid hos lægen. Da bule kan flytte sig fra midten til den side jeg ligger på, mente han ikke det kunne være en cyste (eller kræft for den sags skyld). Han tog også en negativ graviditetstest. Desuden heller ikke bakterier i urinen. Han mente først at det var fra tarmene, men da jeg viste billedet, gik han væk fra det igen. Jeg er blevet henvist til GU men kender ikke ventetiden, og til ultralydsscanning nok indenfor 3 uger..

Så jeg er ikke blevet klogere, men dog lidt mindre bekymret. 

Anmeld Citér

10. december 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mhj89 skriver:

Update

Jeg fik en akuttid hos lægen. Da bule kan flytte sig fra midten til den side jeg ligger på, mente han ikke det kunne være en cyste (eller kræft for den sags skyld). Han tog også en negativ graviditetstest. Desuden heller ikke bakterier i urinen. Han mente først at det var fra tarmene, men da jeg viste billedet, gik han væk fra det igen. Jeg er blevet henvist til GU men kender ikke ventetiden, og til ultralydsscanning nok indenfor 3 uger..

Så jeg er ikke blevet klogere, men dog lidt mindre bekymret. 

3 uger er godt nok længe når i ingen anelse har om hvad det er ��

Jeg havde stadig købt en privat scanning. Hvis jeg altså ikke havde insisteret på en akutscanning mens jeg var hos min læge. Det synes jeg faktisk det er alvorligt nok til. 

Anmeld Citér

10. december 2018

Mhj89

Mor11 skriver:

3 uger er godt nok længe når i ingen anelse har om hvad det er ��

Jeg havde stadig købt en privat scanning. Hvis jeg altså ikke havde insisteret på en akutscanning mens jeg var hos min læge. Det synes jeg faktisk det er alvorligt nok til. 

Jeg overvejer det også nu. 3 uger er lang tid (og måske endda lidt længere pga. jul og nytår). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.