Bule men neg. Hjemmetest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.774 visninger
41 svar
36 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. december 2018

Mhj89

Hej alle skønne mennesker,

Jeg havde ubeskyttet sex i midt september. Siden slut oktober har jeg tænkt det måske har givet med givet mig lidt mere med hjem end en dejlig oplevelse. Jeg har øget tissetrang, min menstruation er gået fra at vare 7-8 dage til at vare 4 dage, og så har jeg de sidste 3-4 uger oplevet en bule på maven. Den er er vokset over de sidste uger og er nu på ca appelsinstørrelse om morgenen og ikke-synlig resten af dagen. Jeg har testet med urin graviditetstest hjemme flere gange, men de er alle klart negative. Senest testede jeg i går hvor jeg ville have været i uge ca 15-16 hvis jeg er gravid, men igen negativ. 

Mit spørgsmål er nu: hvad kan den bule være, hvis jeg ikke er gravid? Bulen er som regel midt på, men i morges var den flyttet til venstre side efter jeg havde ligget på siden i en times tid. Og da jeg rejste mig gjorde den ondt så jeg måtte bøje mig forover, men det holdt hurtigt op igen 

Jeg har bestilt en tid ved lægen, men kunne først komme til den 21/12, så jeg håber inderligt der er nogle der har en kommentar eller to 

P. S har vedhæftet billede fra i morges. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020
Mhj89 skriver:

Jeg havde ubeskyttet sex i midt september. Siden slut oktober har jeg tænkt det måske har givet med givet mig lidt mere med hjem end en dejlig oplevelse. Jeg har øget tissetrang, min menstruation er gået fra at vare 7-8 dage til at vare 4 dage, og så har jeg de sidste 3-4 uger oplevet en bule på maven. Den er er vokset over de sidste uger og er nu på ca appelsinstørrelse om morgenen og ikke-synlig resten af dagen. Jeg har testet med urin graviditetstest hjemme flere gange, men de er alle klart negative. Senest testede jeg i går hvor jeg ville have været i uge ca 15-16 hvis jeg er gravid, men igen negativ. 

Mit spørgsmål er nu: hvad kan den bule være, hvis jeg ikke er gravid? Bulen er som regel midt på, men i morges var den flyttet til venstre side efter jeg havde ligget på siden i en times tid. Og da jeg rejste mig gjorde den ondt så jeg måtte bøje mig forover, men det holdt hurtigt op igen 

Jeg har bestilt en tid ved lægen, men kunne først komme til den 21/12, så jeg håber inderligt der er nogle der har en kommentar eller to 

Det lyder og ser ud som om du er gravid!

Nogle få kan ikke teste positivt på urintest men kun via blodprøve. 

Men godt du har bestilt tid hos lægen så du kan få afklaret hvad det er..  

Anmeld Citér

9. december 2018

Anonym

Mhj89 skriver:

Book en privat scanning og forklar hvorfor, så kan du have afklaring i morgen.

Anmeld Citér

9. december 2018

Mhj89

Anonym skriver:

Book en privat scanning og forklar hvorfor, så kan du have afklaring i morgen.

Hmm, ja.. Det er bare så dyrt.. Og så i december 

Anmeld Citér

9. december 2018

koeapabshicar

Jeg siger også du skal tage til en privat scanning det kan du gøre for en 3-500 kr. Det havde jeg gjort hvis jeg skulle vente helt til den 21/12 

Anmeld Citér

9. december 2018

fehår

Hvis du havde ubeskyttet sex midt september, ville du vel være omkring uge 14, ikke 15-16? Bare lige for at være sikker på, jeg forstår matematikken.

Anmeld Citér

9. december 2018

Mhj89

fehår skriver:

Hvis du havde ubeskyttet sex midt september, ville du vel være omkring uge 14, ikke 15-16? Bare lige for at være sikker på, jeg forstår matematikken.

Okay, du har nok ret. Var i perioden 8-15. Sep.. Ved det ikke mere præcis 

Anmeld Citér

9. december 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mhj89 skriver:

Det er rigtig godt at du har bestilt tid til lægen. Jeg har en veninde der fandt en bule som også voksede, det viste sig at være kræft. Ikke for at skræmme dig, men det er vigtigt at få undersøgt sådan noget. 

Jeg krydser fingre for at det er noget godt der forårsager bulen

Anmeld Citér

9. december 2018

fehår

Okay, du har nok ret. Var i perioden 8-15. Sep.. Ved det ikke mere præcis 

Så ville du være 14-15 uger henne. Jeg blev selv gravid den 14. september og er 14+2 i dag, mest derfor, jeg undrede mig.

Hvornår testede du første gang? 

Det med bulen undrer mig, hvis det skulle være graviditetsrelateret, for hvorfor skulle maven så være størst om morgenen og væk resten af dagen? Langt de fleste gravide oplever det omvendte nemlig. 

Jeg er enig i, lægen er en god idé. Hvor bor du henne? Nogle steder er der nemlig meget billige scanningsklinikker.

Anmeld Citér

9. december 2018

Mhj89

fehår skriver:

Så ville du være 14-15 uger henne. Jeg blev selv gravid den 14. september og er 14+2 i dag, mest derfor, jeg undrede mig.

Hvornår testede du første gang? 

Det med bulen undrer mig, hvis det skulle være graviditetsrelateret, for hvorfor skulle maven så være størst om morgenen og væk resten af dagen? Langt de fleste gravide oplever det omvendte nemlig. 

Jeg er enig i, lægen er en god idé. Hvor bor du henne? Nogle steder er der nemlig meget billige scanningsklinikker.

Jeg testede første gang i midt oktober. Og senest i går. Begge tests var som sagt negative. Så jeg burde jo kunne teste positiv hvis jeg er gravid.

Ift. bulen, synes jeg også jeg har hørt om mange der kun oplever det om morgenen (altså i starten) pga. blæren der presser på livmoderen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.