Hej alle skønne mennesker,
Jeg havde ubeskyttet sex i midt september. Siden slut oktober har jeg tænkt det måske har givet med givet mig lidt mere med hjem end en dejlig oplevelse. Jeg har øget tissetrang, min menstruation er gået fra at vare 7-8 dage til at vare 4 dage, og så har jeg de sidste 3-4 uger oplevet en bule på maven. Den er er vokset over de sidste uger og er nu på ca appelsinstørrelse om morgenen og ikke-synlig resten af dagen. Jeg har testet med urin graviditetstest hjemme flere gange, men de er alle klart negative. Senest testede jeg i går hvor jeg ville have været i uge ca 15-16 hvis jeg er gravid, men igen negativ.
Mit spørgsmål er nu: hvad kan den bule være, hvis jeg ikke er gravid? Bulen er som regel midt på, men i morges var den flyttet til venstre side efter jeg havde ligget på siden i en times tid. Og da jeg rejste mig gjorde den ondt så jeg måtte bøje mig forover, men det holdt hurtigt op igen 
Jeg har bestilt en tid ved lægen, men kunne først komme til den 21/12, så jeg håber inderligt der er nogle der har en kommentar eller to 
P. S har vedhæftet billede fra i morges.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér