Prævention og pcos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Han sagde selv han synes det var hans ansvar, nu jeg havde stået for det i 10 år og haft 2 fødsler.

- hele hans familie er skilt, og han har set hvordan det er at være en sammenbragt familie mine dine vores børn og han gider det ikke -

han siger han har haft sine børn nu skal han ikke ha flere selvom vi skulle få fra hinanden 

jeg har tænkte på sterilation for mig selv, og har undersøgte det - Men helt ærligt hvordan skal det igen ligge på min? Det synes jeg bare ikke er fair 

om du læser om

sterliation på kvinder er det meget mere kompliceret end hos mænd!

Tja. Man kan sige meget og når situationen så er der kan man fortryde det. Det er en stor beslutning at tage at blive steriliseret. 

Synes ærlig talt du lyder dybt egoistisk. I må jo bare bruge kondom hvis du ikke vil tage p piller eller spiral eller lign. Du kan ikke kræve at han lader sig opererer bare fordi at du ikke vil tage prævention mere. Heller ikke selvom han før har sagt han ville. 

Mig jeg ved udemærket godt hvordan det foregår med kvinder. Min kusine som BTW også har pcos er blevet steriliseret som 30 årig fordi hun er sikker på hun ikk skal have flere børn og hun ikke gider tage p-piller osv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tja. Man kan sige meget og når situationen så er der kan man fortryde det. Det er en stor beslutning at tage at blive steriliseret. 

Synes ærlig talt du lyder dybt egoistisk. I må jo bare bruge kondom hvis du ikke vil tage p piller eller spiral eller lign. Du kan ikke kræve at han lader sig opererer bare fordi at du ikke vil tage prævention mere. Heller ikke selvom han før har sagt han ville. 

Mig jeg ved udemærket godt hvordan det foregår med kvinder. Min kusine som BTW også har pcos er blevet steriliseret som 30 årig fordi hun er sikker på hun ikk skal have flere børn og hun ikke gider tage p-piller osv. 

Wow....

Hvorfor skal jeg steriliseres? Når det er så stor en operation?

hvorfor kan han ikke gære det?hvorfor skal det KUN ligge på mig alt med prævention?

Anmeld Citér

20. november 2018

fehår

Anonym skriver:

Wow....

hvorfor kan han ikke gære det?hvorfor skal det KUN ligge på mig alt med prævention?

Det ligger vel ikke kun på dig, hvis I bruger kondom?

Sterilisation er ganske rigtigt et mindre indgreb for ham, men det er stadig et indgreb, og han har retten til at bestemme over sin egen krop. 

Hvorfor har han ombestemt sig? Hvad svarer han, når du presser på?

Anmeld Citér

20. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Wow....

Det skal heller ikke kun ligge på dig. Men så må i bruge kondom så ligger den på jer begge to. Og kan i ikke finde ud af at huske det hver gang så må i jo lade være at have sex  

Hvorfor skal han steriliseres. Han har tydeligvis fortrudt og det skal der være plads til. 

Anmeld Citér

21. november 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

efter fødsel for 4 år siden har vi brugt kondom. simpelthen fordi jeg ligesom dig, heller ikke gider p-piller eller andre hormoner. 

det har ikke været et problem for os

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ah ja ....

Jeg fødte en pige for 4 uger siden, og nu er jeg færdig med børn.

mening var manden skulle få sig sterileceret, fordi i de 10 år vi har været sammen er det mig der har taget p-piller.

men ak sådan skulle det ikke gå, han er så gode ved sig selv, så det vil han ikke ( han vild ikke ha mere børn det er 100%, han gider bare ikke)

Så det falder på mig, som det altid gøre med os kvinder 

Hvad for en prævention vil i anbefalede? Vil ikke p-piller mere 

Hvis det var den oprindelige aftale havde jeg nok holdt på at enten måtte han holde aftalen eller også hed det kondomer igen 

Jeg skal aldrig på prævention igen de hormoner gør intet godt for min krop. Jeg er så ikke færdig med børn - mangler endnu det første 

Men synes du skal slå lidt i bordet, hvorfor skal du pumpes med hormoner ?

Anmeld Citér

22. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det var den oprindelige aftale havde jeg nok holdt på at enten måtte han holde aftalen eller også hed det kondomer igen 

Jeg skal aldrig på prævention igen de hormoner gør intet godt for min krop. Jeg er så ikke færdig med børn - mangler endnu det første 

Men synes du skal slå lidt i bordet, hvorfor skal du pumpes med hormoner ?

Enig 

men nu har vi snakket, og jeg har sagt jeg skal

ikke på noget igen, så det hedder kondom han er ikke glad, men kan ikke sige noget når vi snakker sammen da han vil hellere ikke, det er bare sø mega ØV fordi hans bekymring går ikke på OM han vild ha børn senere, men hvad hvis det påvirker hans erektion, eller det gøre ondt 

så irriterende da jeg tåler næsten intet selv, har prøvet 10 slags p-piller da jeg fik så mange bivirkninger, har også pcos som gøre at ens hormoner er helt fucked up :/ 

Anmeld Citér

22. november 2018

Anonym trådstarter

SDD skriver:

efter fødsel for 4 år siden har vi brugt kondom. simpelthen fordi jeg ligesom dig, heller ikke gider p-piller eller andre hormoner. 

det har ikke været et problem for os

Det er ligegyldigt for mig som sådan, dog er jeg bange for en smutter ....

men manden hader kondomer men ja det er hans problem

Anmeld Citér

22. november 2018

Rosa-Sophia

Har jeg misforstået eller handler det med kondomer ikke om, at ts ikke føler sig tryg ved dem, fordi de to gange er sprunget og hun har måttet tage fortrydelsespiller? 

Anmeld Citér

22. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det skal heller ikke kun ligge på dig. Men så må i bruge kondom så ligger den på jer begge to. Og kan i ikke finde ud af at huske det hver gang så må i jo lade være at have sex  

Hvorfor skal han steriliseres. Han har tydeligvis fortrudt og det skal der være plads til. 

Ja, men han fortryder på den grund han er bange for det påvirker hans erektion, eller han får ondt.

- det er ligesom Jeg må ikke lide, men dubmå gerne - det blev et akut kejsersnit sidste gang og det vag mildt sagt frygteligt, og har læste om sterilation af kvinder Fuck det er kompliceret - skeg magter det simpltnen ikke

og hvorfor fnen er det altid mig der står med lorten? Helt ærligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.