Dagplejen vil ikke droppe middagsluren.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2018

Anonym

Soonmom skriver:

Men når det handler om alle dine 4 børn, der har droppet luren allerede som 2 årig, (hvilket er alt for tidligt) så kunne det tyde på at det handlede om at I ikke formåede at skabe gode trygge rammer så I kunne få dem i seng om aftenen 

Egentligt gider jeg ikke at svare dig, fordi du igen angriber mine evner som forældre. 

Du vil simpelthen ikke anerkende, at der findes børn, der ikke behøver deres middagslur. Jeg kan fortælle dig, at jeg end ikke behøvede sige noget i vores integrerede institution. Pædagogerne sagde selv,  at vores børn ikke behøvede den lur, at det ikke var muligt at få dem til at sove. 

Hvorimod dagplejen tvang vores ældste barn til at sove/blive i barnevognen op til 3 timer hver dag.  Jeg kom nogen gange for tidligt med vilje og fandt mit barn vågen og småsnakkende i en mørklagt barnevogn - dagplejen skulle jo have sin pause. I dag havde jeg ikke fundet mig i det.

Til sidst sagde mit barn: "mig ikke ned til X, mig ikke sove"

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2018

Soonmom

Anonym skriver:

Egentligt gider jeg ikke at svare dig, fordi du igen angriber mine evner som forældre. 

Du vil simpelthen ikke anerkende, at der findes børn, der ikke behøver deres middagslur. Jeg kan fortælle dig, at jeg end ikke behøvede sige noget i vores integrerede institution. Pædagogerne sagde selv,  at vores børn ikke behøvede den lur, at det ikke var muligt at få dem til at sove. 

Hvorimod dagplejen tvang vores ældste barn til at sove/blive i barnevognen op til 3 timer hver dag.  Jeg kom nogen gange for tidligt med vilje og fandt mit barn vågen og småsnakkende i en mørklagt barnevogn - dagplejen skulle jo have sin pause. I dag havde jeg ikke fundet mig i det.

Til sidst sagde mit barn: "mig ikke ned til X, mig ikke sove"

Jeg siger ikke at der IKKE findes det, jeg har bare endnu ikke stødt på en der lige er fyldt  2 år, der kan klare sig uden lur, så det er mig umuligt at forstille mig at man har 4/4 børn der kunne undværer sin lur som lige fyldte 2 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.