Jeg ville se om jeg ikke kunne lave en aftale med far. Fortæl far at du er inviteret til Bali og at du i første omgang havde tænkt på, at tage jeres søn med, men ved nærmere eftertanke har tænkt, at det allerbedste for jeres søn er at være hos sin far og at det ville være en god mulighed for søn og far til at have lidt ekstra kvalitetstid. Så syntes jeg sagtens du kan tage afsted med god samvittighed og nyde Bali 
Vil dog lige knytte en kommentar til dem der skriver, at det er langt at flyve for sådan et lille barn og at tidsforskellen er et problem - og at drengen alligevel ikke husker det. Vi var afsted i sommers, blandt andet rundrejse på Bali. Vores søn var lige fyldt to år og det var intet problem - hverken flyvetur eller tidsforskellen! Det kan godt være, at han ikke kan huske det om 10 år, men han snakker stadig om Bali og alle de ting vi oplevede. Derudover eksploderede hans udvikling på turen og vi fik en mere modig dreng, der begyndte at snakke med fremmede og det satte yderligere gang i hans sprog. At man tilbringer 18 timer i fly er virkelig fedt! 18 timer kun med fokus på hinanden og tid til fordybelse skal ikke undervurderes. Så for os personligt, er det noget af det allerbedste vi har gjort for vores lille familie 
Anmeld
Citér