Hvad ville i have gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2018

Anonym

Jeg ville se om jeg ikke kunne lave en aftale med far. Fortæl far at du er inviteret til Bali og at du i første omgang havde tænkt på, at tage jeres søn med, men ved nærmere eftertanke har tænkt, at det allerbedste for jeres søn er at være hos sin far og at det ville være en god mulighed for søn og far til at have lidt ekstra kvalitetstid. Så syntes jeg sagtens du kan tage afsted med god samvittighed og nyde Bali 

Vil dog lige knytte en kommentar til dem der skriver, at det er langt at flyve for sådan et lille barn og at tidsforskellen er et problem - og at drengen alligevel ikke husker det. Vi var afsted i sommers, blandt andet rundrejse på Bali. Vores søn var lige fyldt to år og det var intet problem - hverken flyvetur eller tidsforskellen! Det kan godt være, at han ikke kan huske det om 10 år, men han snakker stadig om Bali og alle de ting vi oplevede. Derudover eksploderede hans udvikling på turen og vi fik en mere modig dreng, der begyndte at snakke med fremmede og det satte yderligere gang i hans sprog. At man tilbringer 18 timer i fly er virkelig fedt! 18 timer kun med fokus på hinanden og tid til fordybelse skal ikke undervurderes. Så for os personligt, er det noget af det allerbedste vi har gjort for vores lille familie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Vi har 7/7 ordning så hvis han er god far en uge mere skal jeg undvære ham i enten 3 uger eller vi begge i 2 uger. Med mindre at hans fsr er villig til at dele ugen optil og ved hjemkomst. Han er bare virkelig svær at arbejde med. 

Men har nogle ideer nu til hvordan det kan løses så må jeg bare håbe at faderen kan ligge sit had til mig lidt væk og se positivt på mere tid med sin søn 

Spørg ham - du kan højst få er nej! 

Håber du kommer afsted 

Anmeld Citér

11. november 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville spørge far om at få nogen dage før ferie og nogen dage efter ferie. Er han ikke med på den og du skal undvære ham i 3 uger - så ville jeg personligt takke nej, da jeg ville synes det var alt for længe for mig og for mine børn. 

Anmeld Citér

16. november 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville spørge far om at få nogen dage før ferie og nogen dage efter ferie. Er han ikke med på den og du skal undvære ham i 3 uger - så ville jeg personligt takke nej, da jeg ville synes det var alt for længe for mig og for mine børn. 

Svigerfar har fixet den. Vi rejser ugen efter alligevel selvom det er lidt dyrere. 

Så det er “kun” 3 dage jeg skal undvære han ekstra så at sige. 

Jeg har spurgt hans far om han vil beholde ham de dage men har ikke fået svar endnu. Hvis han ikke vil må jeg håbe at mormor vil tage ham. Ellers skal jeg desværre blive hjemme så. 

Anmeld Citér

16. november 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Svigerfar har fixet den. Vi rejser ugen efter alligevel selvom det er lidt dyrere. 

Så det er “kun” 3 dage jeg skal undvære han ekstra så at sige. 

Jeg har spurgt hans far om han vil beholde ham de dage men har ikke fået svar endnu. Hvis han ikke vil må jeg håbe at mormor vil tage ham. Ellers skal jeg desværre blive hjemme så. 

Det var da dejligt for Jer. God ferie

Anmeld Citér

16. november 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det var da dejligt for Jer. God ferie

Tak. Den er dog ikke helt på plads endnu da sønnen jo stadig skal passes 3 dage. Plus vi har billetter til stand up show i den uge så det skal vi også lige have ordnet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.