Hej kære kvinder (og mænd)
Jeg befinder mig i en situaiton lige nu hvor jeg bare føler jeg er ved at drukne.
Jeg er ledig og har været det siden 1 februar i år. Inden da var jeg på barsel og har derfor gået hjemme i snart 2 år.
Jeg sagde af rigtig mange gode grunde mit job op og skal aldrig tilbage til den branche da den var ved at ødelægge mig psykisk.
Jeg er uddannet og har erfaring indenfor et andet felt og vil gerne tilbage hertil, men min erfaring er 5 år gammel.
Jeg har ikke råd til en ny uddannelse på su og komunen vil ikke bevilge mig understøttelse til det.
Jeg står derfor nu et sted hvor jeg ikke kan bruge min erfaring og uddannelse men kan heller ikke lave brancheskift. Ja selv rådgiveren på jobcentret ved ikke hvad hun skal råde mig til. Jeg har været til 1 jobsamtale og ellers er det afslag på afslag. Jeg søger så bredt som jeg kan med de kvalifikationer jeg har men er nået dertil hvor jeg næsten ikke engang gider søge stillinger jeg egentlig er kvalificeret til for jeg får alligevel et nej. Jeg har afprøvet praktik, er indmeldt i diverse vikarberauer, taget 6 ugers uddannelse, søgt uopfordret og bruger mit netværk...
jeg er ved at opgive alt håb... Jeg sover dårligt om natten, har ingen energi, de sidste par dage har jeg grædt flere gange dagligt. Jeg bliver nem sur på min mand og søn. Jeg kan mærke jeg er presset men ikke stresset eller deprimeret men kan også mærke at hvis ikke der sker noget så ender jeg der. Det skete sidst jeg var ledig... Jeg aner ikke hvad jeg vil med opslaget, måske et godt råd ? Måske bare at komme af med mine frystrationer..
Anmeld
Citér