Anonym skriver:
Det er jo nemt at sige når du sætter det op sådan der.
Der er to uddannelser jeg vil kunne tage hvor det kun er 6 mdr. Den ene er det usikkert om der overhovedet er arbejde bagefter og den anden er det usikkert om jeg kan varetage den grundet arbejdsskade, så det er ikke for sjov jeg ikke bare springer ud i det. Hvorfor sætte sig i gæld for noget man reel ikke ved om det kommer til at du? Så står jeg der med en uddannelse og mere gæld. Undskyld mig hvis jeg ikke bare springer ud i det men afsøger alle muligheder inden jeg gør noget så drastisk. Derudover vil jeg gerne bruge den uddannelse jeg har men kan ganske enkelt ikke få et ben indenfor branchen igen....0
Jeg har taget springet og kastet mig ud i en ny uddannelse. Jeg er startet på grundforløb 2 som serviceassistent. Og ja, selvfølgelig er det surt at være på su, men jeg har bidt i det sure æble og tænkt, sådan må det være i de 20 uger grundforløbet varer. Jeg vil gerne videre, så andre ting må sættes lidt på stand-by i en periode.
Det er blevet noget sværere, at få ufaglært arbejde i dagens Danmark, så man kan bestemt ikke sætte næsen op efter at få det. Tro mig, jeg har selv mærket det.
Et lille sidespring, hvis nogen kender nogen, der mangler en serviceassistentelev fra januar af i Vestsjælland , så sig endelig til 

Anmeld
Citér