Og TS: jeg synes, at du skal skrive til Maja, hvis du stadig føler, at der nogle gange bliver kørt på dig..
Jeg skrev selv en debat på et tidspunkt, hvor jeg søgte råd, og folk var så grove, at jeg blev mobbet ud fra siden i en periode og jeg begyndte at græde over, at man fik smækket MEGET ubehagelige kommentarer i hovedet.. Jeg slettede simpelthen min profil, fordi der var så grove kommentarer - og da jeg i debatten bad folk om at lade være med at skrive personlige og grove kommentarer om alt muligt andet omkring mig, men forholde sig til emnet, så fik jeg af vide af en moderator(!!!), at jeg skulle finde mig i alles kommentarer, og jeg måtte ikke bede om at folk snakkede pænt til mig, for det her var en debatside, og folk havde ret til at skrive, hvad de ville - det måtte jeg bare ikke åbenbart.. Man kan ikke engang få hjælp fra en moderator her på siden, når man føler sig uretfærdigt behandlet..
Jeg synes BESTEMT ikke, at du går efter manden.. Du går netop efter bolden ved at skrive, at folk skal holde sig til fakta og at du frabeder dig personlige kommentarer - du skriver ingen steder, at den og den person er grove eller noget.. Du holder det på et generelt niveau, før det eskalerer med grove kommentarer..
Jeg synes bestemt, at du skal skrive til Maja på hendes personlige mail, for så kan det være, at der en dag bliver plads til, at man må spørge om hjælp uden at folk bliver personlige, og at moderatorerne heller ikke hjælper til med "mobningen"
Anmeld
Citér