Jeg har ikke brugt mascare/farvet hår eller andet. Men synes nu ikke jeg lignte en sæk lort. Jeg bruger generelt kun make-up hvis jeg skal noget.
Hvorfor får du ikke en klipning hvis du har udgroning til skuldrene?
Ift. kilder. Har du kigget på Sundhedsstyrelsens hjemmeside? Måske er der svar at hente der - tænker det er en troværdig kilde.
Har lige fået klippet 30 cm af, for at kunne se lidt mere frisk ud. Jeg ville ligne en sæk lort med kortere hår. Det passer slet ikke til min ansigtsform ifølge alle frisøre. Men ellers en fin idé. 
Men det ikke en mulighed. Så hellere udgroning! Jeg har ingen steder sagt, at jeg BARE SKULLE have farvet mit hår. Jeg har spurgt mig til råds; så jeg kan tage valget ud fra noget konstruktivt, da jeg nej, faktisk ikke kan finde noget hvor der står HVAD det gør ved fosteret. Måske jeg bare var skide dårlig til at google, men en anden har uddybet over dig
det giver mening så. Og ikke noget jeg vil risikere.
Men nogle svar er så meget: “PAS PÅ, DER KOMMER EN BIL I DIN SIDE” agtige. Slap af. Jeg skriver og spørg ikke til råds, hvis jeg ikke giver det tid til at overveje det. Kan bare ikke bruge fordømmende og personlige meninger til noget, men fakta. For der er altid de helt hysse og dem der tænker med måde og dem der er helt ligeglade. Jeg aflyste faktisk tiden, fordi jeg ikke synes jeg havde fundet noget relevant jeg kunne have det godt i maven over inden.
Det alligevel godt gået. Hatten af for dig
. Jeg synes nu selv jeg er ret flot naturligt, men ville ikke kunne undgå mascara en hel graviditet.
Anmeld
Citér