Jeg har endnu ikke kendt en frisør der ikke ville og jeg har gået på skole med 100 af dem, så det lyder virkelig mærkeligt ingen af jer har mødt en eneste der vil.
Jeg brækker mig over man ikke kan stille et spørgsmål. Frasige sig personlige meninger og komme med nogle fakta som jeg spørg efter. Hvis du kun har din egen mening eller noget du har hørt, men ikke kan linke til det, så det tydeligvis ikke dig jeg søger vejledning fra.
Jeg beder om fakta. Ikke personlige meninger.
Så... Hjælp mig med at find noget fakta, eller gå videre! For jeg har været gravid før og jeg er fandeme ikke forfængelig, fordi min udgroning er ned til skuldrene, så stop! Bare stop!
Læs indlægget og kom med noget der er hold i... del din evidens baseret viden i stedet for din egen holdning og før jeg har det sort på vidt, så synes jeg ikke jeg lære meget af: “min oldemor siger”, “jeg har hørt”. Derfor vil jeg gerne læse om det fra relevante kilder..
Og nej!!!!!!!! Jeg vil hellere passe på mit barn, hvorfor jeg stoppede med at ryge den dag jeg fandt ud af jeg var gravid! Så at jeg er egoistisk og forfængelig og ikke vægter mit barn højst, det er den fedeste løgn i hele verden!
Jeg spørg om et spørgsmål, netop fordi jeg ikke kan finde noget fra nogle relevante kilder, da jeg ikke ved hvad der skal til for at kilden er relevant! Jeg spørg for at lære, for at tage valget ud fra det! Var jeg ligeglad med min baby, havde jeg aldrig googlet en sætning!!!! Jeg tør end ikke spise den skide dåse tun man gerne må om ugen, netop fordi det er mere sikkert at lade være. Men der har jeg til tidligere fødselsforberedelse fået evidensbaseret viden om, præcis hvad det gør ved fosteret. Ergo, jeg lader være. Jeg VED ikke HVAD hårfarve gør. Kan ikke finde noget ens nogle steder og ved ikke hvad jeg skal stole på og tro på og hvad jeg ikke skal? Hvordan ved man en kilde er relevant? Jeg kunne aldrig drømme om at ryge en cigeret eller drikke en tår af et glas vin, fordi jeg ved præcis hvad risici det indebære! Så forstår i nu, hvad jeg søger svar på? Det helt klart ikke Sofie fra Randers holdning. Det er evidens.
Og én ting kan jeg sige uden at blinke, jeg er en af verdens mest omsorgsfulde mødre der altid sætter mine børn før mig selv og som der altid bekymre mig for mine børn! Slut! Så bare stop med de fordømmende kommentarer, fordi man stiller et spørgsmål i et forum hvor man kan sidde og spille hellig bag en skærm. Har du/i aldrig brugt en mascara eller en fugtighedscreme mens i var gravide? Og er i egoistiske mødre hvis i har? Nej vel? Og hvis i siger: nej, vi har bare lignet en sæk lort i 9 måneder, ingen makeup, ingenting... så lyver i.