Barselsdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.693 visninger
53 svar
50 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2018

Anonym trådstarter

Øv bøv! 

Hvordan hulen klarer i det, jer der arbejder som aften nattevagt ? 

Jeg har regnet på det og kommer kun til at få lidt over 9000 udbetalt fordi jeg er aftenvagt på 28 timer om ugen. Som det det normale når man er aftenvagt. Vi får en masse tillæg og ender derfor på en normal løn som var man dagvagt på fuldtid. Men udbetaling dk er ligeglad med ens tillæg og regner kun dagpengene ud fra timeløn og time antal og pludselig har jeg kun 1500 kr til mig selv på en måned hvor jeg plejer at have omkring 5000-5500 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2018

Janet1989

Lige med barselsdagpenge synes jeg også at det er træls .. jeg plejer at få omkring 14000 udbetalt (dagsarbejde 37 timer) men på barselsdagpenge kommer jeg til at få 12000 højest - måske mindre . Ved sku heller ikke hvordan det skal hænge sammen. Jeg har udgifter for 10000 hver måned lige pt, dog er vi i gang med at skære ned på unødvendige ting, s tv pakker, telefoni, osv .  

Anmeld Citér

1. september 2018

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Lige med barselsdagpenge synes jeg også at det er træls .. jeg plejer at få omkring 14000 udbetalt (dagsarbejde 37 timer) men på barselsdagpenge kommer jeg til at få 12000 højest - måske mindre . Ved sku heller ikke hvordan det skal hænge sammen. Jeg har udgifter for 10000 hver måned lige pt, dog er vi i gang med at skære ned på unødvendige ting, s tv pakker, telefoni, osv .  

Jeg har også været igang med at rode det hele igennem og vi har bare ikke noget der kan skæres i rigtig. Vi har allerede de billigste abonnementer osv. Det er bare øv bøv men vi må jo forsøge

Anmeld Citér

1. september 2018

Janet1989

Anonym skriver: