ØJenkontakt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2018

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Rooollliiggg nu..
Nu kan jeg selvfølgelig ikke være 100% sikker, da jeg ikke har set hvordan din søn reagerer.. Men ud fra hvad du skriver, så er din søn altså helt normal..
Han begynder at kunne se bedre/få længere søn, er mere bevidst om tingene og mere nysgerrig.. Det er klart, at han vender og drejer sig for at se på ALT.. Han er da mega nysgerrig, og skal da bare observere alt ..
Og at han ikke gider ligge hos dig hele tiden, betyder jo bare, at han er ved at gøre sig mere uafhængig og selv gerne vil udforske nogle ting.. Igen: han er nysgerrig og gider ikke ligge oppe hos mor hele tiden.. Han vil ned og lege, smage og røre ved ting..
Inden længe begynder han nok at skrige lidt hysterisk, fordi han ikke kan nå tingene, som han gerne vil røre ved.. Og senere bliver han hys, fordi han ikke selv kan komme rundt endnu.. De er nogle gange ret utålmodige ..

Men som en anden skriver, så lyder det altså til, at du måske har noget efterfødselsreaktion.. Og som Mor11 skriver, så kunne det nok være en god idé at få lidt hjælp hos andre end din SP, for du overtolker alt og er desværre rigtig usikker på dig selv.. Det skal du have nogle værktøjer til..
Er du startet hos psykolog, som flere af os foreslog?

Nej men det skal jeg næste uge. Psykolog.

jeg tænker bare på den sætning, at hun siger min søn ikke søger efter mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Nej men det skal jeg næste uge. Psykolog.

jeg tænker bare på den sætning, at hun siger min søn ikke søger efter mig

Det var godt ..

Ja men få en andens vurdering på det, for altså jeg kan ikke huske, at mine nevøer søgte efter deres mor i den alder.. Kun når de var sultne eller kede af det.. Ellers elskede de at ligge selv, hvis jeg husker ret.. Især den store ville hellere ligge med legetøj eller noget, end ligge og søge efter nogle af os hele tiden..

Anmeld Citér

31. august 2018

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Det var godt ..

Ja men få en andens vurdering på det, for altså jeg kan ikke huske, at mine nevøer søgte efter deres mor i den alder.. Kun når de var sultne eller kede af det.. Ellers elskede de at ligge selv, hvis jeg husker ret.. Især den store ville hellere ligge med legetøj eller noget, end ligge og søge efter nogle af os hele tiden..

Det vil jeg gøre, men så skal jeg vel søge om en ny sp?? 

Han elsker også at ligge for sig selv. Ved ikke om det har nogen påvirkning han er flaske barn?

Anmeld Citér

31. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Han elsker også at ligge for sig selv. Ved ikke om det har nogen påvirkning han er flaske barn?

Hmm altså i første omgang ville jeg nok bare tage til åbent hus, hvis jeg var dig..
Og så sige ja til den der familiebehandler..

Aner ikke, om det har nogen indvirken desværre

Anmeld Citér

31. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det har intet med flasken at gøre nej. Så længe du stadig har den fysiske kontakt med ham i samme grad som da i ammede. 

Jeg synes dine sidste beskeder igen igen vidner om en helt enorm usikkerhed som der bør tages hånd om. Sig ja til den hjælp der står til rådighed. Det er helt gratis og er der for jeres skyld. 

Anmeld Citér

31. august 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Mor11 skriver:

Det har intet med flasken at gøre nej. Så længe du stadig har den fysiske kontakt med ham i samme grad som da i ammede. 

Jeg synes dine sidste beskeder igen igen vidner om en helt enorm usikkerhed som der bør tages hånd om. Sig ja til den hjælp der står til rådighed. Det er helt gratis og er der for jeres skyld. 

Helt enig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.