Hej
min søn på 2 måneder vil ikke rigtig have længere varende kontakt med mig, men er mere optaget af ting i vores lejelighed og de forskellige rum. Går jeg rundt i lejeligheden med ham på armen, vil han vende hovede skiftevis til højre og venstre, og bruger lang tid på at se rundt.
Jeg tror det er normalt, men jeg er førstegangs mor, så er nogle der har oplevet dette før? Da jeg er førstegangs, kan jeg mærke at jeg bliver urolig i kroppen over at høre dette.
Min sp mener at min søn slet ikke bryder sig om mig, og at vores kontakt ikke er god.
Jeg har snakket med familie, som slet ikke kan genkende dette billede af min søn. Han smiler og er glad, og vi (jeg og ham) bruger mange timer på at studere hans nye legetøj såvel som at jeg synger børnesange. Jeg har lagt mærke til, at han synes genstande og legetøj er mere interessant end jeg er. Men betyder det, at han ikke bryder sig om mig?
Har hørt fra enkelte der oplever det samme, men jeg ved ikke hvor udbredt det er.
Jeg og min kæreste bruger begge tid liggende ved siden af ham også, for at han kan mærke vores nærvær på en anden måde og høre vejrtrækning samtidigt
Anmeld
Citér