Anonym skriver:
Ja. Hun synes han ligner en som ikke trives, da hun ikke mener han søger efter mig, når vi er ude. Jeg forstår ingenting, for han smiler og ler til mig. Men sundheds plejersken har åbenbart siddet og observeret os. Ja, jeg indrømmer at jeg måske har holdt ham lidt for meget Ud fra kroppen, men det har været en enkelt gang.
jeg havde en rigtig hård dag i går, og havde svært ved at finde ro efter hendes besøg. Jeg tolkede hvert et signal han gav mig som negativt. Det skal siges at jeg ikke var klar over at jeg havde kigget for meget på de andres børn. Men det bare var naturligt
Jeg tror også jeg vil spørge efter en anden sp som kan vurdere os.
Få dig en anden sundhedsplejerske. Og jeg ved det er svært som førstegangsmor, hvor man er bekymret for ALT, og aldrig tror man gør det godt nok, men TRO PÅ DIG SELV!!! Elsk dit barn, drag omsorg for det, lad det kigge rundt og på dig. Start hver morgen med at sige til dig, selv at du gør det godt, og at du er dit barns mor.
Faktisk har jeg prøvet flere gange, hvor andre har haft en opfattelse af noget vedrørende mit barn, og jeg har haft en anden mening, og ved du hvad? Det er altid gået som jeg havde forudset, fordi JEG kender mit barn bedst. Så igen, tro på dig selv. 
Anmeld
Citér