Jeg tænker at du er meget usikker. Lidt ligesom jeg var første gang jeg blev mor. Jeg kunne også tolke rigtig meget på sundhedsplejerskens ord længe efter hun var kørt. Hvor manden intet negativt hørte havde jeg hørt en masse.
Jeg synes at du skal tage imod den støtte og vejledning i er blevet tilbudt. Sundhedsplejersken er der kun for at hjælpe, og hun vil absolut kun jeres familie det bedste.
Når det er sagt er det ret normalt at de begynder at blive mere opmærksomme på deres omgivelser i den alder, og derfor kan man godt føle st kontakten bliver mindre og mere afvigende. Men den skal selvfølgelig stadog være der- og det er den når du giver flaske skriver du.
Lyt til din mavefornemmelse. Hvis du fæler han kigger på dig, smiler og griner til dig, så er det nok rigtigt. Ens maveforenemmelse har næsten altid ret.
Jeg ville hvis jeg var dig- bede om en ny sundhedsplejerske, få hende til at vurdere og så sørge for at have en veninde eller noget familie til stede når hun er der, Så der er andre der hører hvad der bliver sagt så du ikke får bildt dig noget andet ind. Hvis den nye sp så også synes i skal have noge støtte vil jeg opfordre dig til at tage imod det med kyshånd for dit barns skyld ❤️
Anmeld
Citér