for lille produktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2018

Dorthe1986

Mor11 skriver:

Nårh altså jeg forstår godt i har valgt flasken fordi i ikke følte det kørte, og det er absolut helt fint! Alle skal trives som du siger! 

Men til næste gang, skal du måske vide at udpumpning er en rigtig dårlig indikator jeg har aldrig kunne pumpe store mængder ud, men mine børn har vokset sig til nogen store basser af min mælk alligevel. Min veninde har ammet hendes i 2 år, og har aldrig kunne pumpe mere end 10-20 ml ud hverken med hånd, hånd pumpe eller el-pumpe baby aktiverer bare det hele på en helt anden måde, det er både hormonelt og måden de sutter på der gør det  

jeg tror, hvis man ønsker at tjekke hvor meget der bliver spist, ville den mest effektive løsning være at veje barnet før og efter amning, ligesom de gør på sygehusene  

Præcis. Man kan under ingen omstændigheder bruge det at pumpe ud som en indikator, for hvor meget mælk man har. Jeg har fuldammet begge mine børn og de er blevet nogle gode basser. Og jeg har aldrig nogensinde kunne pumpe mere end et par dråber ud, om det så var med håndkraft, pumpe eller andet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.