Nabo sprøjter vand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2018

Ano18

Sprøjter han inden de gør ?

uanset hvad skal han ikke sprøjte, men gå i dialog. Katte kan også være vildt irriterende mildest talt. Vores gamle stjal en kæmpe steg fra en af naboerne. Hunde der gør uafbrudt er frustrerende men hunde der gør et par gange er i min mening, ikke mere irriterende end katte, der skider i sandkassen på legepladser etc. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2018

Sprit25

Undskyld på forhånd hvis det her bliver rodet. 

Men er der en forhistorie vi ikke kender til? 

Synes det lyder som om i begge har et meget afslappet forhold til jeres dyr og det er måske der problemerne ligger? 

Måske føler han du opdrager på hans katte og dette vil han gengælde med opdragelsd på jeres hunde. 

Personligt tænker jeg ikke over når naboens hunde gør, fordi det gør de virkelig sjældent og jeg tænker heller ikke lige over vores naboens kat er i vores have fordi det er den aldrig. Men hvis der er en forhistorie? 

Anmeld Citér

2. juli 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg ville også blive irreteret hvid vores nabo gjorde noget uden at have snakket med os først. Kunne du ikke næste gang han gjorde det, bede ham om at komme ind og hilse på hundene? Og så sig at han skal bede dem om at tige stille i stedet for?? 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Skouboe

Inviter ham på en kop kaffe og snak med ham om hvad problemet er, så I kan finde en løsning.

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym trådstarter

Ano18 skriver:

Sprøjter han inden de gør ?

uanset hvad skal han ikke sprøjte, men gå i dialog. Katte kan også være vildt irriterende mildest talt. Vores gamle stjal en kæmpe steg fra en af naboerne. Hunde der gør uafbrudt er frustrerende men hunde der gør et par gange er i min mening, ikke mere irriterende end katte, der skider i sandkassen på legepladser etc. 

Han sprøjter dem inden de gør, og når han så sprøjter, begynder de at gø :-) Jeg ville også kunne forstå det hvis vores hunde gøede uafbrudt, men det er slet ikke tilfældet. Jeg vil gå der over idag og hører ham ad hvad der gør han føler han skal sprøjte dem :-) 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Undskyld på forhånd hvis det her bliver rodet. 

Men er der en forhistorie vi ikke kender til? 

Synes det lyder som om i begge har et meget afslappet forhold til jeres dyr og det er måske der problemerne ligger? 

Måske føler han du opdrager på hans katte og dette vil han gengælde med opdragelsd på jeres hunde. 

Personligt tænker jeg ikke over når naboens hunde gør, fordi det gør de virkelig sjældent og jeg tænker heller ikke lige over vores naboens kat er i vores have fordi det er den aldrig. Men hvis der er en forhistorie? 

Han katte gør jeg intet ved udover den ene gang hvor den stod ved vores hoveddør og miavede i vilde sky, der tog jeg den pænt og Gik over med den :-kr ellers for de lov til at gå som de vil, de går heldigvis ikke ind i vores have pga hundene, selvom vores hunde nok ville elske at lege med dem, men de går i vores indkørelse :-) Jeg vil tage en snak med ham idag og hører hvad der lige sker :-) 

Anmeld Citér

2. juli 2018

klmf

Prøv og sprøjt vand på hans katte og se hvad han synes om det 

Jeg ville blive irriteret over, at en nabo gør sådan noget - medmindre hundene gør meget og længe ad gangen. Man må kunne tåle et bjæf et par gange dagligt, hvis man vil bo i nærheden af andre mennesker. Men måske hans social skills ikke rækker til at få startet en samtale om det på en god måde, så synes da du skal prøve om du kan snakke med ham. Eventuelt med et glimt i øjet få sagt, at når du lever med hans katte(lort) på din grund, så går det lige op med et bjæf eller to 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Han sprøjter dem inden de gør, og når han så sprøjter, begynder de at gø :-) Jeg ville også kunne forstå det hvis vores hunde gøede uafbrudt, men det er slet ikke tilfældet. Jeg vil gå der over idag og hører ham ad hvad der gør han føler han skal sprøjte dem :-) 

Dvs. Han faktisk fremprovokerer de gør? Det er da totalt fjollet. Jeg kan godt forstå, hvis du bliver lidt småsur over det. 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Det var da ikke dét, du skrev i starten?

Altså han ligger på lur og venter på at få mulighed for at skyde med vandpistol med det formål at hidse dine hunde op? Det lyder underligt. Katte opdrager man vist bl.a med vandpistol, er han ikke bare i gang med at få jeres hunde til at stoppe med at kæfte op? Hjælper vandet? Måske skulle du også prøve?

Vi har en genbo med en puddel fra helvede. Enten gør den (som en sindssyg), eller de skriger 'hold kæft!'. Begge dele ret irriterende. Hvis jeg troede, at vand ville hjælpe, bar jeg gerne nogle spande derover. Hundegøen er ret stressende.

Anmeld Citér

2. juli 2018

Tante15

Jeg ville starte med at snakke med naboen, og få noget hjælp til hundene, så de ikke gør, når naboer er i haven.Samtidig vil jeg fortælle naboen, hvad vi vil gøre for at løse problemet, som der jo er, når han sprøjter vand på hundene, når de gør. 

Jeg har selv hund, men den gør ikke af naboerne, når de er i haven. Har hundene altid gøet eller er det kommet med tiden?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.