Hejsa :-)
Jeg står lidt i et dilemma, vi bor i et hus med en lækker stor have til vores 4 hunde.
Vores hunde kan finde på at gø og specielt af vores nabos hund som er til højre for os, ham
har vi snakkede en del med og ham ved sådan er det jo at have hund, de kan gø. Vi prøver virkelig at få dem til at være mere stille, men de gør hver gang de ser eller hører naboens hund.
vi har prøvet lidt alt nu til at få dem til at stoppe, de har endda også hilst på naboens hund og der var intet, men når det er igennem vores hegn gør de
nu tager vi dem alle Ind hver gang de gør.
Og naboen har været så sød at lige præcis der vores haver mødes hvor de km se hinanden har han sat noget op så de ikke km se hinanden, men de kan hører hinanden hvilket kan give et lille bjæf fra begge sider.
Men nu til mit problem, vi har også en nabo på vores ventre side, vi har ikke rigtig snakket med ham udover et goddag når vi ser hinanden, han er ny begyndt at sprøjte vand på vores hunde når de gør, hvilket gør at de gør endnu mere fordi der nu er en fremmede som gør noget igennem hegnet.
Jeg bliver sku lidt sur over at han vælger at prøve at opdrage på mine hunde, har nu lagt mærke til at vær gang jeg lukker hundene ud står han klar med sin vandpistol til at sprøjte vand på dem.
Hvad havde i gjort i min situtation? Overreagere jeg ved at blive sur over hans handling?
Skal lige siges vi bor i et kvarter hvor alle faktisk har en hund og alt gør jo, det er ikke fordi vores hunde gør nonstop, kun når de kan se naboens hund igennem hegnet eller når der står nogle og kigger igennem hegnet, altså normale omstændigheder.
Anmeld
Citér