Brudepige kjole. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2018

Tommelise

mor:) skriver:

Hun har udtrykt sin mening mens han var skredet og endnu engang har været en idiot. Hun dikterer ikke om hun må være sammen med ham. Hun vil bare ikke trække sin holdning tilbage. 

Det forstår jeg godt. Hvem tror han at han er - at kræve en undskyldning når han har teet sig sådan. 

Jeg er slet ikke enige med flertallet. Jeg synes hun skal sige at de stadig er velkomne til brylluppet men en undskyldning ville ikke være oprigtig alligevel og hvorfor så undskylde? 

Det, som du måske ikke rigtigt forstår - at det her handler om respekt for - og kærlighed - til søsteren. Det handler ikke om kæresten.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Tommelise skriver:

Det, som du måske ikke rigtigt forstår - at det her handler om respekt for - og kærlighed - til søsteren. Det handler ikke om kæresten.

Respekt for søsteren - hvor er søsterens respekt? 

Jeg har to søstre. Jeg har selv været søsteren med en ualmindelig skod kæreste. Og jeg ville aldrig afpresse mine søstre og kræve at de ændrede holdning. For mig handlede det om at jeg vidste at De var der for mig når han var en lort. Ikke at de skulle være falske overfor min dengang idiotiske kæreste. 

Anmeld Citér

8. august 2018

Wheelybug

Anonym skriver:

Min søster som skulle være brudepige har set sig sur på mig. Derfor har jeg ikke længere brug for den kjole jeg har fået syet til hende. 

Har betalt halvdelen i depositum.. 

Hvordan kommer jeg bedst ud af det?

Jeg har i forvejen.bruct 7500 hos hende syersken så jeg er jo en "god kunde" hvis man kan sige det sådan 

Kære TS

Hvordan endte det? <3

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym trådstarter

Wheelybug skriver:

Kære TS

Hvordan endte det? <3

Hun gav min mor et kort med penge hvor der stod tillykke. 

Hun valgte ikke at tage med.. Hun dukkede først op da vi var smuttet 

Nu opfører hun sig som om intet er hændt, jeg har så svært ved at tilgive.. 

Min mor og svigermor samt svigermors to veninder som serverede var de sidste i festsalen. Min mor endte med at smide dem ud i ren fuldskab fra min mors side...Er så skuffet .. De ville ha blevet og gjort rent da de vidste at min mor havde svinet mit hjem til med barberskum og ris og de mente at med 3 små børn havde vi nok at se til.  

Så jeg brugte da efter brylluppet på at græde over alt den rengørings samt små børn der havde manglet mig. 

Er så skuffet over min familie. Ved slet ikke om jeg kan tilgive dem

Anmeld Citér

8. august 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Hun gav min mor et kort med penge hvor der stod tillykke. 

Hun valgte ikke at tage med.. Hun dukkede først op da vi var smuttet 

Nu opfører hun sig som om intet er hændt, jeg har så svært ved at tilgive.. 

Min mor og svigermor samt svigermors to veninder som serverede var de sidste i festsalen. Min mor endte med at smide dem ud i ren fuldskab fra min mors side...Er så skuffet .. De ville ha blevet og gjort rent da de vidste at min mor havde svinet mit hjem til med barberskum og ris og de mente at med 3 små børn havde vi nok at se til.  

Så jeg brugte da efter brylluppet på at græde over alt den rengørings samt små børn der havde manglet mig. 

Er så skuffet over min familie. Ved slet ikke om jeg kan tilgive dem

Holy crap en familie.

det er da helt uhørt at ødelægge jeres hjem med flødeskum og ris... til hvilken nytte og når I har tre børn....

fatter intet.!

jeg har ikke råd ... men kan kun sige st jeg ville lægge dem på is.

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Holy crap en familie.

det er da helt uhørt at ødelægge jeres hjem med flødeskum og ris... til hvilken nytte og når I har tre børn....

fatter intet.!

Nej, fatter det heller ikke.  Da min mor sagde det til min svigermor, reagerede svigermor med ordene "Det bliver hun godt nok ked af!" Min mor blev irriteret og sagde at hun kendte mig bedst og jeg ville ta det med et smil..  

Da jeg kom hjem til barnepige og vores 3 drenge efter ha gjort festsalen ren. Brød jeg sammen. 

Over alt var ris... i skuffer, på gulvet, i skabe og skuffer og endda i deres legetøj... i vores seng og sengetøj!! Barberskum i alle vindues karmer og på vinduer. Jeg havde knoklet røven ud af bukserne fredag med at I istandsætte alt, lørdag var jeg på også også søndag. 

Jeg kunne simpelthen ikke håndtere det 

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Holy crap en familie.

fatter intet.!

Mine små børn gik bogstaveligt talt rundt på ris med deres små fødder 

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Mine små børn gik bogstaveligt talt rundt på ris med deres små fødder 

Det var da også en mærkelig tanke at få at det nye brudepar vil bruge deres hvededage så at gøre rent efter hende? Jeg havde blevet så gal og bedt hende om selv at komme og gøre rent! 

Hvad bilder hun sig ind!? 

Anmeld Citér

8. august 2018

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Anonym skriver:

Det var da også en mærkelig tanke at få at det nye brudepar vil bruge deres hvededage så at gøre rent efter hende? Jeg havde blevet så gal og bedt hende om selv at komme og gøre rent! 

Hvad bilder hun sig ind!? 

Til forsvar skal måske lige siges at det er en meget brugt tradition i mange familier, men alligevel irriterende ja. De fleste kan heldigvis finde ud af at gøre det med måde, det lyder ikke til at være tilfældet her.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.