Brudepige kjole. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2018

iMama

Hmmm... Jeg syns du griber det helt forkert an.

Hvem tror du du er, siden du føler at du kan gøre dig til dommer over for din søsters valg???

Er det vigtigere for dig, at sige din mening til hende om hendes mand, frem for at have din søster i dit liv? Er det vigtigere at du får sagt din mening end at støtte din søster, især når hele familien er imod ham? Har du prøvet at sætte dig i hendes sted? Ville du ønske at nogen dikterede hvordan du skal leve dit liv?

Uanset hvor stort et røvhul han er, hun har valgt ham. 

Du skal giftes snart... Hvad hvis din mand gjorde noget forkert og du valgte at tilgive ham? Ville du ikke ønske at du havde støtte fra din søster!?

Tænk dig godt om! Det er ikke hende der vælger hendes mand frem for dig. Det er dig der lader en mand komme imellem jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2018

Wheelybug

Mon ikke at I begge vil fortryde hvis hun ikke kommer til dit bryllup? Jeg tror jeg ville vælge at være den større person og skrive en besked til min søster om at jeg elsker hende meget højt og altid ønsker det bedste for hende og hvis det betyder at hun er sammen med sin kæreste igen så fred være med det, det vil du ikke blande dig mere i, og at du inderligt ønsker hende til dit bryllup og at I begge vil fortryde det resten af livet hvis I ikke kan fejre dagen sammen. 

Lige nu er i sure på hinanden og meget følelsesladede. Men hvordan har du det efter brylluppet hvis hun ikke er der? Hvordan har du det om et år eller fem eller ti år? Jeg tror bestemt, at I begge fortryder denne beslutning <3

Anmeld Citér

29. juni 2018

Loa

iMama skriver:

Hvem tror du du er, siden du føler at du kan gøre dig til dommer over for din søsters valg???

Er det vigtigere for dig, at sige din mening til hende om hendes mand, frem for at have din søster i dit liv? Er det vigtigere at du får sagt din mening end at støtte din søster, især når hele familien er imod ham? Har du prøvet at sætte dig i hendes sted? Ville du ønske at nogen dikterede hvordan du skal leve dit liv?

Du skal giftes snart... Hvad hvis din mand gjorde noget forkert og du valgte at tilgive ham? Ville du ikke ønske at du havde støtte fra din søster!?

Tænk dig godt om! Det er ikke hende der vælger hendes mand frem for dig. Det er dig der lader en mand komme imellem jer 

Er så slet ikke enig.

Dvs. ligemeget hvordan en mand behandlede ens søster, så skulle man bare acceptere det, fordi hun havde valgt ham?

Jeg ville ikke bare tie stille, hvis min svoger behandlede min søster som lort...

Anmeld Citér

29. juni 2018

Tommelise

Loa skriver:

Er så slet ikke enig.

Dvs. ligemeget hvordan en mand behandlede ens søster, så skulle man bare acceptere det, fordi hun havde valgt ham?

Jeg ville ikke bare tie stille, hvis min svoger behandlede min søster som lort...

Hvis man holder af og respekterer sin søster, så siger man det på en ordentlig måde.

Anmeld Citér

29. juni 2018

Loa

Tommelise skriver:

Hvis man holder af og respekterer sin søster, så siger man det på en ordentlig måde.

Har hun skrevet at hun har sagt det grimt? 

(Har måske ikke fået læst det grundigt nok)

Anmeld Citér

29. juni 2018

Tommelise

Loa skriver:

Har hun skrevet at hun har sagt det grimt? 

(Har måske ikke fået læst det grundigt nok)

Når det er kommet så vidt, at hendes søster ikke vil med til brylluppet - ja så har hun sagt det grimt.

Anmeld Citér

29. juni 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Når det er kommet så vidt, at hendes søster ikke vil med til brylluppet - ja så har hun sagt det grimt.

Jeg har bestemt ikke sagt det grimt.. 

Jeg sagde blot da hun spurgte mig at jeg bestemt synes at hun fortjente bedre, og at det var uacceptabel at han gang på gang brændte hende og deres søn af. Derudover fortalte jeg at jeg ikke følte at deres forhold var særlig sundt i og med at hun har svært ved at rumme deres søn når forholdet til kæresten går skidt. 

Skal lige siges at min søster har kommunen ind over og hun har svært ved mor rollen.... 

Anmeld Citér

29. juni 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Jeg sagde blot da hun spurgte mig at jeg bestemt synes at hun fortjente bedre, og at det var uacceptabel at han gang på gang brændte hende og deres søn af. Derudover fortalte jeg at jeg ikke følte at deres forhold var særlig sundt i og med at hun har svært ved at rumme deres søn når forholdet til kæresten går skidt. 

Skal lige siges at min søster har kommunen ind over og hun har svært ved mor rollen.... 

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at du netop ikke har været særlig "rummelig" over for din søster.

Jeg tror ikke, hun ville reagere så voldsomt,  hvis du havde sagt det "pænt".

Det lyder, som om det handler om meget mere om brylluppet.

Jeg har selv været den søster, der havde en forfærdelig kæreste, og jeg er glad for, at ingen fordømte det.  Mine søstre hjalp mig netop ved - på en god måde - at få mig til at forstå, at han ikke var god for mig.

Mange tror, at de hjælper ved at fortælle, hvor skrækkelig kæresten er, men det virker tit modsat.

Anmeld Citér

29. juni 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Det har ramt hende hårdt, selvom at du ikke mente der. Hun er sårbar, hun har brug for sin søsters støtte, ikke dømmende ord. 

Hjælp hende at være der for hende og hendes søn, når hun har det svært. Lad vær med at kommentere for tiden. 

Og som en anden siger; du vil fortryde sååå meget hvis hun ikke er med til brylluppet, du må jo holde af hende, siden hun er brudepige. 

Anmeld Citér

29. juni 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
iMama skriver:

Hun har udtrykt sin mening mens han var skredet og endnu engang har været en idiot. Hun dikterer ikke om hun må være sammen med ham. Hun vil bare ikke trække sin holdning tilbage. 

Det forstår jeg godt. Hvem tror han at han er - at kræve en undskyldning når han har teet sig sådan. 

Jeg er slet ikke enige med flertallet. Jeg synes hun skal sige at de stadig er velkomne til brylluppet men en undskyldning ville ikke være oprigtig alligevel og hvorfor så undskylde? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.