Anonym skriver:
Hun vil kun komme hvis jeg undskylder til hendes kæreste (hendes kæreste skred i marts fra hus, hende og deres fælles barn. Flyttede til en anden by, og havde planlagt det længe. Hun stod alene med at pakke deres hjem, tage sig af deres barn som har vanskeligheder osv)
Jeg har sagt som alle i familien gør: at hun kan få bedre og at han ikke er god for hende...
Nægter simpelthen at sige undskyld, og jeg har ikke længere lyst til at hun skal være min brudepige. Finder mig ikke i den form for afpresning.

Jeg tror ikke, det er særlig heldigt, at du har udtalt dig meget negativt om hendes kæreste. Hun har nok mere brug for din forståelse end for din fordømmelse.
Uanset hvor stor en idiot, han er, så har hun elsket ham og er i krise lige nu. Hun ved sikkert godt selv, at han ikke er god for hende.
Så du skal nok gøre op med dig selv, om din stædighed er det værd. Jeg kan godt forstå, at du ikke vil sige undskyld, men du har nok blandet dig for meget.
Når det så er sagt, så kan jeg slet ikke følge, at man ikke vil deltage i sin søsters bryllup, men jeg er også meget tæt med mine søskende.
Mht til kjolen så er der nok ikke så meget andet at gøre end at forsøge at sælge den - men det bliver nok med et stort tab.
Anmeld
Citér