Brudepige kjole. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.742 visninger
38 svar
25 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2018

Anonym trådstarter

Min søster som skulle være brudepige har set sig sur på mig. Derfor har jeg ikke længere brug for den kjole jeg har fået syet til hende. 

Har betalt halvdelen i depositum.. 

Hvordan kommer jeg bedst ud af det?

Jeg har i forvejen.bruct 7500 hos hende syersken så jeg er jo en "god kunde" hvis man kan sige det sådan 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2018

Babilooo

Jeg ville starte med at forsøge st snakke med søster.

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Jeg ville starte med at forsøge st snakke med søster.

Hun er hverken til at hugge eller stikke i. 

Sidst hvor jeg beklagede det hun mente jeg havde gjort forkert råbte og skreg hun af mig i telefonen.. Hun sagde at hun sku ikke gad at komme til mit lorte bryllup hvorefter hun smed på.... 

Det er så 2 uger siden, og skal giftes i næste weekend...

Har heller ikke specielt lyst til at se på hende når hun vælger en idiot af en mand frem for sin søster.. 

Anmeld Citér

27. juni 2018

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Min søster som skulle være brudepige har set sig sur på mig. Derfor har jeg ikke længere brug for den kjole jeg har fået syet til hende. 

Har betalt halvdelen i depositum.. 

Hvordan kommer jeg bedst ud af det?

Jeg har i forvejen.bruct 7500 hos hende syersken så jeg er jo en "god kunde" hvis man kan sige det sådan 

Men det er vel derfor, du har betalt depositum.. hvad er Jeres aftale vedr. afbestilling og betaling?

Anmeld Citér

27. juni 2018

Tante15

Jeg ville forsøge at få løst problemet med søsteren,da jeg går ud fra at I må være tætte, siden du ønskede,  at hun skulle være brudepige?

Jeg har svært ved at forestille mig, at en søster skulle blive så sur, at hun hverken vil være brudepige eller komme til et bryllup længere, så jeg vil tage kontakt til hende og snakke med hende, og så er problemet forhåbentligt løst. Måske har I misforstået hinanden, men dialog er vejen frem.

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym trådstarter

Tante15 skriver:

Jeg ville forsøge at få løst problemet med søsteren,da jeg går ud fra at I må være tætte, siden du ønskede,  at hun skulle være brudepige?

Jeg har svært ved at forestille mig, at en søster skulle blive så sur, at hun hverken vil være brudepige eller komme til et bryllup længere, så jeg vil tage kontakt til hende og snakke med hende, og så er problemet forhåbentligt løst. Måske har I misforstået hinanden, men dialog er vejen frem.

Hun vil kun komme hvis jeg undskylder til hendes kæreste (hendes kæreste skred i marts fra hus, hende og deres fælles barn. Flyttede til en anden by, og havde planlagt det længe. Hun stod alene med at pakke deres hjem, tage sig af deres barn som har vanskeligheder osv)

Jeg har sagt som alle i familien gør: at hun kan få bedre og at han ikke er god for hende...

Nægter simpelthen at sige undskyld, og jeg har ikke længere lyst til at hun skal være min brudepige. Finder mig ikke i den form for afpresning. 

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Men det er vel derfor, du har betalt depositum.. hvad er Jeres aftale vedr. afbestilling og betaling?

Vi har ikke lavet en aftale omkring det 

Anmeld Citér

27. juni 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hun vil kun komme hvis jeg undskylder til hendes kæreste (hendes kæreste skred i marts fra hus, hende og deres fælles barn. Flyttede til en anden by, og havde planlagt det længe. Hun stod alene med at pakke deres hjem, tage sig af deres barn som har vanskeligheder osv)

Jeg har sagt som alle i familien gør: at hun kan få bedre og at han ikke er god for hende...

Nægter simpelthen at sige undskyld, og jeg har ikke længere lyst til at hun skal være min brudepige. Finder mig ikke i den form for afpresning. 

Hvad skal du undskylde? 

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym trådstarter

J-star skriver:

Hvad skal du undskylde? 

Jeg skal undskylde fordi jeg har den holdning jeg har. Det har gjort ham sur og ked af det  

Anmeld Citér

27. juni 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Jeg tror ikke, det er særlig heldigt, at du har udtalt dig meget negativt om hendes kæreste. Hun har nok mere brug for din forståelse end for din fordømmelse.

Uanset hvor stor en idiot, han er, så har hun elsket ham og er i krise lige nu. Hun ved sikkert godt selv, at han ikke er god for hende.

Så du skal nok gøre op med dig selv, om din stædighed er det værd. Jeg kan godt forstå, at du ikke vil sige undskyld, men du har nok blandet dig for meget. 

Når det så er sagt, så kan jeg slet ikke følge, at man ikke vil deltage i sin søsters bryllup, men jeg er også meget tæt med mine søskende.

Mht til kjolen så er der nok ikke så meget andet at gøre end at forsøge at sælge den - men det bliver nok med et stort tab.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.