Hende kjole koster 1500, de resterende penge er for min kjole. Har bestilt depositum på 750. 
Har aftalt med syersken at vi slår en streg over det da syersken har fejl informeret mig over flere omgang mht min egen brudekjole. Så det er jeg glad for.
Min søsters kæreste har igennem de seneste måneder taget mange selfies med andre kvinder, sendt hjerter til dem, sagt jeg elsker dem til andre kvinder, sletter mine søsters opslag på fb hvor hun skriver på hans væg at hun elsker ham, dukker ikke op til deres barns operation, kommer med dårlige undskyldninger såsom "bilen brød sammen" "jeg skal væltede i badet"... Derudover overholder han ik samvær og min nevø på 3,5 er ødelagt grundet forventning over at hans far kommer.
Jeg har inviteret ham med til brylluppet men blev lidt mopset over at han ikke svarede på om han kom osv. Kun igennem min søster.
Derudover holdte vores forældre stor fødselsdag i starten af juni hvor han nægtede at dukke op pga jeg var der....
Vi har iøvrigt kun snakket om ham når min søster selv har bragt det på banen og bedt om vores mening..
Beklager at det er langt og forvirrende a h til 
Anmeld
Citér