Dét der med samsovning.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi samsover ikke længere. Min kone sov med barnet de første to år men da han hele sit liv har haft massive søvn problemer blev vi vejledt på søvnklinik til at få ham på eget værelse.

Hvis vi skulle samsove så ville jeg rykke på sofaen igen. Jeg sover meget let og får næsten ikke lukket et øje hvis vi alle er i samme seng. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2018

Anonym

Vi samsover tildels. Alle børnene må sover her hvis de ønsker det. Dog sover kun et barn her fast hver nat. Barnet er 2,5 og jeg mener det stadig er barnets stærke behov at være helt tæt på os. Jeg føler at jeg gør det bedste for den lille. De andre beder selv om det 2-4 gange i mdr. Sengen er stor nok. Det at vi samsover ændrer ikke på at vi sludre inden vi sover, vi kysser og krammer. Vores børn/barn kan sagtens sove selvom vi snakker om aftenen. Jeg bryder mig slet ik om at sove alene, så kan sagtens forstå de små..

Mht sex.. så har vi også dét minimum 1 gang dagligt.. ofte 2... så det er ingen hindring med samsovningen. Vi går bare ind i stuen eller på et andet værelse. Min mand var stærkt imod børn i sengen, men er nu helt overbevist om at vi har gjort det Allerbedste for vores yngste barn, som lader til at have brug for at være helt tæt på os om natten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.