Jeg har engang hentet mit barn i børnehave, hvor hun kommer løbende imod mig i nattøj
De voksne havde også grint lidt af det, for tror egentlig heller ikke at hendes far havde opdaget det
Vores blev 4år i februar og har længe være sådan. Og hun synes at meget tøj gør ondt, klør, strammer osv... Selv om det på ingen måde ser ud til at genere. Vi havde LANGE diskutioner, og jeg fik mange grå hår i en periode...
Nu vælger vi tøj dagen inden og lægger frem. Siden da, har tøjet ikke gjort ondt, eller lignende.... Og hun tager det på som vi har valgt sammen. Hun får ret frie tøjler, så længe det passer til årstiden.
Hun må ikke skifte tøj uden grund, der han hun klæd ud tøj til. Det har virket. Hun klæder sig selv ud (og sin lillebror på 8måneder) flere gange om dagen. Men beholder sit eget tøj på.
Der kom simpelthen alt for meget vasketøj ud af det andet, for hun kunne have haft en bluse på i 10 min, og så smed hun den til vask... Og en familie på 5, har i forvejen en del vasketøj, så kunne overhovedet ikke følge med... Så blev nød til at slå ned på det, og sige at hun ikke må gå i skufferne med tøj selv. Derfor vi gør det sammen om aftenen.
Anmeld
Citér