Hck skriver:
Det skriver j-Star da ingen steder at hun gør. Men i nogle situationer kan det måske være ret akut for det kommende barn, hvis en mor vil føde hjemme før at “de fleste” sygehuset, anbefaler det, tænker også at i den situation havde jeg også valgt en fødsel på sygehuset frem for en hjemmefødsel. I nogle situationer kan det bare være vigtigere at følge anbefalingerne frem for andre, da det noget hurtigere kan dreje sig om liv eller død. Men i sidste ende står det da ts helt frit for, at vælge hvad hun har lyst til og tør.
Jeg vil give dig ret i, at det i nogle tilfælde vil være der bedste at følge anbefalingerne. Men nogle gange er der lavet anbefalinger baseret på for få tilfælde.
Nogle anbefalinger er nogle gange baseret på en enkel eller få hændelser, som gør at det bliver til en anbefaling. Dette kan i nogle tilfælde være modsigende, da der ind i mellem skal tages individuelle vurderinger, som fx i dette tilfælde(efter min mening).
Derfor synes jeg ikke at man kan skrive at der er en grund til at anbefalingerne er der.
Anmeld
Citér