Kan man bede blive sat igang omkring termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2018

Rosa-Sophia

Jeg blev sat i gang på terminsdstoen. Men det skyldtes fødselsangst og det, at jeg gerne ville have et planlagt kejsersnit, at blive sat i gang på terminsdstoen var det kompromis sygehuset ville gå med til. Men der tog man jo så hensyn til min psykiske tilstand, om man kan blive sat i gang blot på grund af sine ferieplaner, ved jeg ikke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2018

Anonym

Jeg havde, blandet andet, mange “jag“ som føles som smertefulde stik i underlivet de sidste par uger. Det er nok “normalt” nok men for mig en uudholdelig smerte. En lille uge før termin var jeg på fødegangen og tale med en overlæge som lovede mig at jeg ville blive sat igang på terminsdato, hvis ikke baby ville være kommet ud endnu.. nu fødte jeg så alligevel to dage før termin så det blev ikke aktuelt. Jeg tror ikke (og jeg ved jo reelt ikke noget om det) men tvivler på du kan blive sat igang, med mindre du føler du har uudholdelige smerter.

Anmeld Citér

1. maj 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Af ren nysgerrighed: hvad siger din kæreste selv tilsat være væk i starten af barnets liv? 

Det lyder hårdt for dig at skulle undvære ham i den første tid. 

Han tar det som det kommer og har egentlig heller ikke været så interesseret i graviditeten .. Men det kan jo være der ændrer sig når jeg har født og han møder sit barn... Så kan det være det bliver svært for ham. 

Anmeld Citér

1. maj 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Han tar det som det kommer og har egentlig heller ikke været så interesseret i graviditeten .. Men det kan jo være der ændrer sig når jeg har født og han møder sit barn... Så kan det være det bliver svært for ham. 

Det er jeg sikker på det vil. 

Nogle mænd har nok bare svært ved det før barnet kommer. 

Anmeld Citér

1. maj 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Det er jeg sikker på det vil. 

Nogle mænd har nok bare svært ved det før barnet kommer. 

Ja.... Vi må se hvad tiden bringer... Tror noget af min slimprop er gået idag... Det vel et godt tegn 

Anmeld Citér

1. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er lidt i vildrede i mit hoved.. Sagen er den at min kæreste og min datter skal ud og rejse 11 dage efter min termin. Det er en rejse der ikke har kunnet aflyses da min svigermor har inviteret før vi vidste jeg blev gravid. Jeg har måtte melde fra, synes bare det var synd for min svigermor og spild af mange penge hvis ingen af os kom med.

Tror i at jeg kan få min jm til at løsne hinder og hjælpe mig igang hvis jeg går et par dage over tid?. Det skal lige siges min graviditet ikke er nem, har store smerter i mit bækken dagligt og ondt om jeg går  står eller sidder.

Håber der er nogle der vil svare eller har prøvet noget lignende.  Altså at få hjælp før 41+0 til fødslen. Jeg frygter pludselig at han ikke kommer med og min datter må undvære at se sin nye søster eller bror.. 

Jeg fik hindeløsning 40+2 og 40+3. Jm spurgte selv. Blev sat igang 40+4, fordi hjerterytmen var faldet på vores datter. Men tror ikke de vil sætte selve fødslen igang, hvis ikke der er graviditetsgrundlag for det. Men du kan spørge. 

Anmeld Citér

3. maj 2018

Fitmommyherning

Hvor lang tid efter termin, skal de rejse?

Anmeld Citér

3. maj 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Hvor lang tid efter termin, skal de rejse?

12 dage... 

Anmeld Citér

3. maj 2018

Fitmommyherning

Anonym skriver:

12 dage... 

Hvis du nu fødte før og fødslen gik fint..ville i så ikke kunne komme med?

Anmeld Citér

3. maj 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Hvis du nu fødte før og fødslen gik fint..ville i så ikke kunne komme med?

Jeg synes det er alt for tidligt at tage et spædbarn med ud og rejse og et alt for stort sats.. Min svigermor har afsat min billet til anden side... Der er jo også en masse undersøgelser af den lille.. Og ærligt så ville jeg ikke magte at skulle være afsted med 15 personer i 1 uge som nybagt mor.. Og et pas ville også næsten være umuligt at få lavet med den lille.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.