Molka skriver:
Der er jo kæmpe forskel på hindeløsning og medicinsk igangsættelse. Hindeløsning burde det ikke være et problem at få - men du skal være opmærksom på, at succesraten ikke er så høj, og at du skal have åbnet dig en smule, for at jordemoderen kan komme til at gøre det.
Medicinsk igangsættelse får du ikke, fordi din kæreste skal ud at rejse. Der skal være en indikation.
Jeg må dog tilstå, at jeg har lidt svært ved at forstå situationen - Hvilken rejse kan dog være så vigtig, at man vil gå glip af sit barns fødsel for det? Om så svigermor havde spenderet 50.000 på en luksusrejse, havde min mand fået lov at melde pænt afbud, og det ville der i øvrigt også have været fuld forståelse for.
Jeg er nok også moden og klar til termin til det.. Havde for nogle uger siden ikke ret meget livmoderhals tilbage. Det var også kun en hindeløsning jeg tænkte på, var ikke klar over der var andre former for igangsættelse. Situationen er også rigtig dum. Tror også hvis ikke min fødsel går igang at han bliver hjemme, det håber jeg og det tror jeg også der er forståelse for, hvis ikke den lille er kommet før. Vi håbede da jeg blev gravid at hun havde en afbestillings forsikring, det har hun ikke. Så kunne personligt ikke bære hendes økonomiske tab. Sandsynligheden for jeg går så meget over tid er lille, men nu hvor det er snart begynder tankerne at komme.
Anmeld
Citér