Anonym skriver:
Ja til slut men ikke halvdelen af graviditeten. Så når man ikke aner man skal være forældre og rejsen bliver bestilt før jeg er gravid af min svigermor.. Har vi taget et valg?? Så gerne han blev hjemme men man er også nød til at tænke over sin egen næse. Gider ikke diskutere med dig. Det var ikke din holdning til hvad samfundet bør jeg spurgte om. Dit svar kunne have været, nej det er ikke grund til igangsættelse så tænker ikke du får det.
Der er desværre mange som er meget hæmmet af graviditeten allerede fra halvdelen af graviditeten...
jeg har kun hørt om få, som har fået lov til at blive sat igang, fordi baby var klar og kroppen har sagt stop. Her er tale om kvinder som har siddet i kørestol ret hurtigt i graviditeten... og har haft andre ting som har været ret generende og hæmmende.
jeg kan godt forstå, det er skide træls at svigermor har brugt de her penge på en rejse, men i bund og grund er en fødsel vel vigtigere end nogle penge? 
man kunne jo så håbe på en hindeløsning ville kunne virke?
Men du må jo tale med din JM. det er i bund og grund kun den person, som kan give dig svar på det
Anmeld
Citér