Kan man bede blive sat igang omkring termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvor får man sådan noget ? tak for dit svar 

Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men forskellige akupunktører gør det. Jeg er fra Nordjylland og i Aalborg er der en jordmoder som er akupunktør m.m som giver fødsels modnende behandling, hun udfører også hindeløsning fra 40+ Og rebozo behandling, som hjælper barnet ned i bækkenet. Det er noget man betaler sig fra, hende her er yderst populær og meget kendt “heroppe” 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2018

Anonym trådstarter

Nogensmor?? skriver:

Men 25.000 er også lidt i forhold til at glippe sit barns fødsel

Hvis det sker bliver han også hjemme. Men ville gerne forhindre at han er nød til at aflyse. 

Anmeld Citér

30. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men forskellige akupunktører gør det. Jeg er fra Nordjylland og i Aalborg er der en jordmoder som er akupunktør m.m som giver fødsels modnende behandling, hun udfører også hindeløsning fra 40+ Og rebozo behandling, som hjælper barnet ned i bækkenet. Det er noget man betaler sig fra, hende her er yderst populær og meget kendt “heroppe” 

Tak for svar. Jeg er så fra Falster så det er i den anden ende desværre. 

Anmeld Citér

30. april 2018

Lisette W

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er lidt i vildrede i mit hoved.. Sagen er den at min kæreste og min datter skal ud og rejse 11 dage efter min termin. Det er en rejse der ikke har kunnet aflyses da min svigermor har inviteret før vi vidste jeg blev gravid. Jeg har måtte melde fra, synes bare det var synd for min svigermor og spild af mange penge hvis ingen af os kom med.

Tror i at jeg kan få min jm til at løsne hinder og hjælpe mig igang hvis jeg går et par dage over tid?. Det skal lige siges min graviditet ikke er nem, har store smerter i mit bækken dagligt og ondt om jeg går  står eller sidder.

Håber der er nogle der vil svare eller har prøvet noget lignende.  Altså at få hjælp før 41+0 til fødslen. Jeg frygter pludselig at han ikke kommer med og min datter må undvære at se sin nye søster eller bror.. 

Jeg fik løsnet hinder dagen før termin. JM sagde hun kunne gøre det fordi jeg var åben nok til hun kunne få to fingre ind og fordi hun ville gerne gøre det fordi han stod så langt ned som han gjorde 

Så masser af lange gå ture og vrikken med hofterne op til termin

Anmeld Citér

30. april 2018

Anonym trådstarter

Lisette W skriver:

Jeg fik løsnet hinder dagen før termin. JM sagde hun kunne gøre det fordi jeg var åben nok til hun kunne få to fingre ind og fordi hun ville gerne gøre det fordi han stod så langt ned som han gjorde 

Så masser af lange gå ture og vrikken med hofterne op til termin

Tak.. Men lange gåture kan jeg desværre ikke grundet mit bækken... Det gør så hamrende ondt bare at gå 100 meter... jeg cykler lidt og forsøger at holde mig igang.. Men er desværre så ramt af bækkenløsning at jeg efter 300 meter må holde pause og så sidde i en kørestol 

Anmeld Citér

1. maj 2018

Nogensmor??

Anonym skriver:

Hvis det sker bliver han også hjemme. Men ville gerne forhindre at han er nød til at aflyse. 

Ja selvf, det forstår jeg godt.. 

Men når der er anden gang er det jo langt fra sikkert man går over tid.. 

Anmeld Citér

1. maj 2018

Bananaalice

Ikke alene barnets fødsel, men altså også første tid synes jeg nu ikke nogen rejse er værd, og det burde farmor selv have foreslået da hun hørte om graviditeten, jeg er i chok over hun virkelig stadig har ment det var alletiders idé, i stedet for at sælge pladsen til nogle andre. 

"Bare fordi jeg har et behov" skriver du, at det er synd for svigermor. Det er IKKE synd, det er dig det er synd for at din kæreste og datter tager ud og rejser, i stedet for at være der for sit eget barn

Anmeld Citér

1. maj 2018

Miti's mama

Desværre. jeg var i smertehelvede med bækkenløsning fra uge 30, og jeg fik ikke lov. Fik dog 3 hindeløsninger og hvad min jordemoder ellers kunne finde på, men det eneste jeg fik ud af det var en masse falske starter... Der er desværre ikke så meget at gøre. Så må din kæreste evt sige nej tak til at rejse med hvis det skulle blive nødvendigt. Det må svigermor da kunne se, selvom det selvfølgeligt er ærgeligt at hun mistede de penge. Men er det ikke mere ærgeligt at misse sit barns fødsel?

Anmeld Citér

1. maj 2018

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Ikke alene barnets fødsel, men altså også første tid synes jeg nu ikke nogen rejse er værd, og det burde farmor selv have foreslået da hun hørte om graviditeten, jeg er i chok over hun virkelig stadig har ment det var alletiders idé, i stedet for at sælge pladsen til nogle andre. 

"Bare fordi jeg har et behov" skriver du, at det er synd for svigermor. Det er IKKE synd, det er dig det er synd for at din kæreste og datter tager ud og rejser, i stedet for at være der for sit eget barn

Tak  jeg klarer mig... Så bare skuffelsen i hendes øjne og måtte høre på det længe før vi besluttede os for de skulle tage med. Jeg har haft rigtig svært ved  at glæde mig over min graviditet, alt går op i den ferie i den familie det er en rund fødselsdag. Synes det har været noget af et dilemma det hele og er det stadigvæk ... Jeg kommer til at mangle dem. Har aftalt med mormor at komme på ferie hos dem så de kan hjælpe mig når kæresten rejser. 

Anmeld Citér

1. maj 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Tak  jeg klarer mig... Så bare skuffelsen i hendes øjne og måtte høre på det længe før vi besluttede os for de skulle tage med. Jeg har haft rigtig svært ved  at glæde mig over min graviditet, alt går op i den ferie i den familie det er en rund fødselsdag. Synes det har været noget af et dilemma det hele og er det stadigvæk ... Jeg kommer til at mangle dem. Har aftalt med mormor at komme på ferie hos dem så de kan hjælpe mig når kæresten rejser. 

Af ren nysgerrighed: hvad siger din kæreste selv tilsat være væk i starten af barnets liv? 

Det lyder hårdt for dig at skulle undvære ham i den første tid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.