Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Nielsen19 skriver:
Vores kriterier er at der skal være 2 værelser eller flere, have/altan, tæt på offentlig transport på Sjælland og naturligvis at vi må have vores hund med.
Vi er skrevet op os BOSJ, men tak for tippet!
Det er SÅ ærgerligt at folk ikke lever op til det ansvar det er at have dyr, det ødelægger det for så mange andre.
Vil sige at I Roskilde er der nærmest intet sted der ikke er tæt på offentlig transport 
Jeg har 4 forskellige busruter mindre end 5 minutters gang fra min hoveddør :P
Overvej om I kan nøjes med et grønt fællesområde fremfor egen have da det vil åbne mange flere muligheder i Jeres søgning :)
og glad for at kunne hjælpe :)
sad selv og fumlede med det for nogle år tilbage og kunne ikke forstå manglende tilbud og efter jeg fik gennemgået det via hjemmesiden så væltede det ind :)
og husk at selvom I står som nr. 272 i ventelisten så kan det sagtens være Jer der får den ved at sige ja... ofte så har de rigtig mange der ikke svarer tilbage, eller som siger nej tak alene pga man ser man står langt nede...
det længst nede vi har haft stået var nr. 355 og vi fik faktisk tilbuddet men måtte sige nej da vores bank pludselig bakkede ud af vores aftale med lån til indskud da vi stod med tilbuddet...
så bare klø på sig ja til alt men husk at komme ud og se det først... :)
Anmeld
Citér