Jeg tror jeg er forelsket i en kvinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så lyder det somom du har fundet dig en rigtig god veninde du finder meget tiltalende og har det helt fantastisk med .. Rid med på bølgen og se hvad tiden bringer... Det er jo ikke forbudt at have følelser eller at være meget glade for nogle... Det kan være hun er din soulmate 

Men får også lyst til at bakke ud, for hvis jeg bliver sådan for alvor forelsket og sidder og får lyst til hende når vi ses, så er det lige pludselig en ret vanskelig situation jo, og ulykkeligt..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Men får også lyst til at bakke ud, for hvis jeg bliver sådan for alvor forelsket og sidder og får lyst til hende når vi ses, så er det lige pludselig en ret vanskelig situation jo, og ulykkeligt..

Blev engang forelsket som dig i en veninde... Sendte en SMS og fortalte det hele.... Hun blev ret charmeret men gengældte kun mine følelser på venne plan. Hun blev ikke vred og vi sås stadigvæk efter. Da jeg fandt ud af hun ikke var interesseret mistede jeg hurtigt interessen. Idag har vi et skønt venskab. 

Anmeld Citér

8. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Blev engang forelsket som dig i en veninde... Sendte en SMS og fortalte det hele.... Hun blev ret charmeret men gengældte kun mine følelser på venne plan. Hun blev ikke vred og vi sås stadigvæk efter. Da jeg fandt ud af hun ikke var interesseret mistede jeg hurtigt interessen. Idag har vi et skønt venskab. 

Jeg tror ikke jeg vil fortælle det, jeg vil ikke miste hende, og ved i forvejen ikke helt hvor vi står. Men mega sejt du var modig nok til at sige Det! Er du ellers generelt til mænd? 

Anmeld Citér

8. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror ikke jeg vil fortælle det, jeg vil ikke miste hende, og ved i forvejen ikke helt hvor vi står. Men mega sejt du var modig nok til at sige Det! Er du ellers generelt til mænd? 

Hovedsageligt er mine præferencer mænd ... Men fandt tidligt ud af at jeg også kunne forelske mig i kvinder

Anmeld Citér

8. april 2018

Anonym

Man kan sagtens være betaget af nogen, hvor det føles som en forelskelse!  Nyd den følelse, men lad det være ved det. Som du skriver har du et dejligt forhold til din mand - få appetit uden og  spis hjemme. Brug de her følelser og opstemthed du har overfor din veninde, når du er sammen med din mand. 

Uanset hvilket køn man er betaget af, så er det samme uskrevne regler. 

Har selv haft de følelser tidligere i mit liv, og af begge køn. Har dog ikke altid gjort noget ud af det, og de få gange jeg har gjort, var det simpelthen ikke det værd, fordi det netop var fordi jeg var stærkt betaget af personen 

Anmeld Citér

8. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Man kan sagtens være betaget af nogen, hvor det føles som en forelskelse!  Nyd den følelse, men lad det være ved det. Som du skriver har du et dejligt forhold til din mand - få appetit uden og  spis hjemme. Brug de her følelser og opstemthed du har overfor din veninde, når du er sammen med din mand. 

Uanset hvilket køn man er betaget af, så er det samme uskrevne regler. 

Har selv haft de følelser tidligere i mit liv, og af begge køn. Har dog ikke altid gjort noget ud af det, og de få gange jeg har gjort, var det simpelthen ikke det værd, fordi det netop var fordi jeg var stærkt betaget af personen 

Men hvad nu hvis jeg udvikler stærke seksuelle følelser for hende? Jeg siger ikke, jeg ville være utro, det kunne jeg ikke drømme om.. Men tanken om, om jeg så vil gå resten af livet og spekulere over at jeg måske går glip af dejlige seksuelle oplevelser fordi jeg ikke kan prøve en kvinde?  ville aldrig fortælle hende mine følelser, vil ikke skræmme hende væk! 

Anmeld Citér

8. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Men hvad nu hvis jeg udvikler stærke seksuelle følelser for hende? Jeg siger ikke, jeg ville være utro, det kunne jeg ikke drømme om.. Men tanken om, om jeg så vil gå resten af livet og spekulere over at jeg måske går glip af dejlige seksuelle oplevelser fordi jeg ikke kan prøve en kvinde?  ville aldrig fortælle hende mine følelser, vil ikke skræmme hende væk! 

Jeg forstår dig .. jeg kan ikke svare dig på hvad du skal. Hvis du føler du er gået glip af nogle seksuelle oplevelser, hvad med at du og din mand så tog en ekstra pige med i sengen, eller i gik i en swingerklub? 

Hvordan føles det når du onanere med hende i tankerne? 

Det jeg prøvede at sige, var bare at de gange jeg har været dybt betaget af nogen (og også haft meget seksuelle tanker om), og jeg så har gjort noget ved det, var det bare ikke så fedt som jeg havde håbet. 

Anmeld Citér

9. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg forstår dig .. jeg kan ikke svare dig på hvad du skal. Hvis du føler du er gået glip af nogle seksuelle oplevelser, hvad med at du og din mand så tog en ekstra pige med i sengen, eller i gik i en swingerklub? 

Hvordan føles det når du onanere med hende i tankerne? 

Det jeg prøvede at sige, var bare at de gange jeg har været dybt betaget af nogen (og også haft meget seksuelle tanker om), og jeg så har gjort noget ved det, var det bare ikke så fedt som jeg havde håbet. 

Jeg vil nødig dele min mand - hehe . Men kan godt se jeg kan bruge lysten og lade det gå ud over ham hvis det endelig er. Det ville han nok ikke klage over.. 

Åh det er lidt flovt at tale om. Men jeg kommer meget hurtigt hvis jeg fantaserer om hende. Hvilket vel burde være et vink med en vognstang omkring der også er noget seksuelt, tror bare jeg har tænkt det ikke skulle være første gang jeg fantaserer om noget, jeg ikke ville føre ud i livet i virkeligheden.. 

Anmeld Citér

9. april 2018

B&J

Jeg tror mere den fantastiske veninde er komme til rette tidspunkt fordi som du selv skriver du er i et følsomt sted lige nu og har behøver for kærlighed opmærksomhed tæt hed osv.

jeg vil dog også skrive hvis du tænder på hende har lyst til at leve dit liv med hende jamen så syntes jeg du skal gøre noget ved det men 100% få styr på det der trykker dig først

Anmeld Citér

9. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Du kunne ikke prøve at snakke med din mand om 

At du på det seneste er begyndt at fantasere om 

At prøve at være sammen med en kvinde?.. Læg vægt på han er skøn og det ikke er fordi du mangler ham.. Men om han er frisk på at du får udlevet fantasien enten som 3 kant, eller hvor han bare kigger på og er med så i er sammen om det? Jeg er til begge køn og mangler lidt det intime ved en kvinde.. Vi ses med et par hvor mændene "bare" er der.. Og vi så leger og nyder hinanden... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.