Jeg er lidt flov, fordi det er meget uvant, og jeg ikke ved, hvad jeg skal stille op. Jeg er kvinde med mand og børn. Og jeg er ved at lære en anden kvinde at kende. Hun er kommet ind i mit liv på et sårbart tidspunkt og er virkelig fantastisk. Men det er de følelser, der er kommet i spil, som forvirrer mig. For jeg har det ligesom hvis man er forelsket!? Jeg tænker på hende hele tiden med sommerfugle i maven. Håber på at se hende. Er bange for at miste hende, tænker meget på, hvad hun vil med mig, en bekendt eller et rigtig venskab. Hun fylder i mine tanker, og en besked fra hende får mit hjerte til at hoppe et slag over og sommerfuglene til at baske rundt. Når hendes nummer popper op fordi hun ringer, så får jeg de der helt angste følelser i ved, sådan at man er super nervøs men også glad, man gerne vil sige de rigtige ting og sådan. Tænker meget over hvad hun tænker om mig..
Jeg har aldrig haft det sådan før, når jeg har lært en kvinde at kende. Aldrig. Og jeg betragter ellers mig selv som fuldstændig hetero og har aldrig været sammen med en kvinde. Men seriøst. Jeg føler mig nærmest nyforelsket, kan ikke få hende ud af mine tanker...
Hvad skal jeg stille op? Kan man godt lige pludselig blive forelsket i en fra samme køn? Hvordan ved jeg om det er forelskelse? Det føles fuldstændig som da jeg var nyforelsket i min mand.. 
Hilsen en forvirret kvinde
Anmeld
Citér