Mor11 skriver:
Det er ligesom når nogen laver en tråd for sjov og hyggens skyld, med fx små sære ting vores mænd gør.
Så skriver en at han altid smider sokkerne ved siden af vasketøjskurven - Hihi, det er nærmest ligesom børnene. Intet om "hvad fanden skal jeg gøre for at få ham til at ramme den kurv, hvor svært er det!" Nej! Blot, han gør det her, som jeg ikke forstår - og så er den ikke længere. Hun giver ikke udtryk for at det er et problem at samle de sokker op hver dag. Men straks skal der nok være en eller flere der himler op over at det da også er total dumt af ham og hun skal sgu bare lade de sokker ligge - så kan han lære det!
men. Tråden handlede ikke om ting vi ville ønske vores mænd gjorde anderledes. Men om hvad vi går og tænker er lidt sært/pudsigt i deres adfærd. Det er ikke det samme...
det samme her. Hvad går vi og tænker er træls, svær, sær adfærd hos andre forældre. Jeg synes det er sådan lidt svært at blive spurgt til min mening når den reelt ikke vil høres - aka jeg har det lidt svært med forældre der ikke er bevidste om at deres rus over eget afkom skyldes at det er DERES.. vil jeg lave om på det? Næ. Men jeg synes stadig det er en lidt træls adfærd - i mit stille sind!
Ang. sokker... 
Tjaa, hvis nu manden har fundet ud af, at sokker der ikke rammer vasketøjskurven er et godt magtmiddel for ham, så kan selv den mest stædige viv brokke sig uden held. 
Anmeld
Citér