SU. Nogle kloge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2009

frk andreasen

du får 5117 før skat og efter skat er udbetalingen  4600kr. så kan du tage lån med forsørger tillæg på 3937kr så i allt kan du få 8537kr om mdr det var det jeg fik inden jeg gik ud. det er ikke så meget når man bor sammen med en man kan få på su. håber jeg har givet dig svar nok knus tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

frk andreasen

alene forsørger får dobbelt takst dvs 2 x 5117kr så det er 7676 ca efter skat også med lån er det 11.676. det fik jeg da jeg var alene.. det var lige til de enlige mødre der overvejer at gå i uddannelse.. knus tanja

Anmeld

13. oktober 2009

Vingummien

frk andreasen skriver:

alene forsørger får dobbelt takst dvs 2 x 5117kr så det er 7676 ca efter skat også med lån er det 11.676. det fik jeg da jeg var alene.. det var lige til de enlige mødre der overvejer at gå i uddannelse.. knus tanja

Tror da vist jeg flytter alene

Anmeld

13. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

hej søde Susanne

det letteste ville være at ringe til dit uddannelses sted og få fat på en uddannelses vejleder der har med SU at gøre :0) vedkommende kan svare dig helt præcist :0)

Anmeld

13. oktober 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

hej søde Susanne

det letteste ville være at ringe til dit uddannelses sted og få fat på en uddannelses vejleder der har med SU at gøre :0) vedkommende kan svare dig helt præcist :0)

Er lige gjort  lidt over 8000 med det hele kan jeg få

Anmeld

13. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Er lige gjort  lidt over 8000 med det hele kan jeg få

udbetalt ikke? :0)

Anmeld

13. oktober 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

udbetalt ikke? :0)

Ja hehe. Ellers vil vi da ikke overleve

Anmeld

13. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

det er præcis derfor jeg aldrig kommer videre..... forbliver laborant.... har fisme ikke råd til SU.... jo hvis vi vinder i LOTTO

suanne85 skriver:

Ja hehe. Ellers vil vi da ikke overleve

Anmeld

13. oktober 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

det er præcis derfor jeg aldrig kommer videre..... forbliver laborant.... har fisme ikke råd til SU.... jo hvis vi vinder i LOTTO

Er heldigvis kun 20 uger jeg skal have det i  bagefter skal jeghave lærlinge løn som jeg har fået af vide er ok stor

Anmeld

13. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Er heldigvis kun 20 uger jeg skal have det i  bagefter skal jeghave lærlinge løn som jeg har fået af vide er ok stor

ja så går det nok :0)

min elev løn var fantastisk :0) Novo Nordisk er et dejligt sted :0) kunne de ikke åbne en afd. på Fyn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.