Er jeg for pylret? (Børnehave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2018

Newsence

Mariehøne123 skriver:

Med billeder mente jeg ikke de skulle på facebook kun til overfor pædagoger/ledelse at dokumentere hvis der er farlige situationer. 

Jeg oplevede hver gang jeg hentede at alle pædagoger på legepladsen sad sammen og skvadrede og drak kaffe uden ledelsen greb ind, derfor valgte jeg at tage 2 billeder med 20 min mellemrum hvor de sad præcis samme sted og viste til ledelsen og slettede dem selvfølgelig bagefter men jeg oplever desværre at mange ledere i institutioner ikke er deres rolle moden og her var det sgu svært for lederen at bortforklare, det hjalp lidt. 

Selvom billederne kun skal vises leder/ pædagoger ville jeg som forældre blive noget stram i ansigtet hvis jeg oplevede en anden forældre tage billeder af mit barn. 

For ja TS ville sikkert slette dem igen, men som forældre ville jeg nok være nærvøs for at billederne ikke blev slettet.

jeg ville uanset grunden ( med mindre vi taler overfald ol ) blive stik tosset over en anden forældre tog billeder af mit barn. Især fordi jeg ville være uenig i TS vurdering af om sådan et rum er sikkert eller ej. Oplevede jeg det ville jeg gå direkte til ledelsen med en stor klage. Det bør ikke være tilladt i inst. Og ville være et tillidsbrud i min verden især i disse tider.

jeg ved godt at verden er digital, men indtil mit barn er gammel nok til at forstå den digitale verdens glæder og fare må jeg være den beskyttende 

så det er ment som en klar advarsel. Du risikere en hel del ved at tage billeder af andre børn end Dine egne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2018

Lje

Med billeder mente jeg ikke de skulle på facebook kun til overfor pædagoger/ledelse at dokumentere hvis der er farlige situationer. 

Jeg oplevede hver gang jeg hentede at alle pædagoger på legepladsen sad sammen og skvadrede og drak kaffe uden ledelsen greb ind, derfor valgte jeg at tage 2 billeder med 20 min mellemrum hvor de sad præcis samme sted og viste til ledelsen og slettede dem selvfølgelig bagefter men jeg oplever desværre at mange ledere i institutioner ikke er deres rolle moden og her var det sgu svært for lederen at bortforklare, det hjalp lidt. 

Jeg ville blive rasende hvis forældre gik rundt i børnehaven og tog billeder af mit barn. Upåagtet formål. Det må være muligt at få lederens opmærksomhed på stedet for bekymringen.  

Til TS: jeg synes egentlig ikke du pylrer og så alligevel lidt. Spørg dem om det med madrassen. Det kan være, tanken ikke er tænkt eller de ikke ser det som et problem. Det er nemmere at handle på/finde ro i situationen hvis man åbner munden og spørger. Uden drama. 

Vh. 

Anmeld Citér

25. januar 2018

alenemor42

Det er totalt pylret .... dit barn kan falde over sine egne ben og slå hul i hovedet 

Lad dem nu udvikle sig og udforske med de blå mærker det nu gir

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.