Jeg hader at være sammen med min baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2018

Naturli

Lyder som om du skal kigge forbi lægen både for din og babys skyld.

Baby kan du også overveje osteopat, zoneterapeut eller lignende til.

hvis han kun er glad når han får opmærksomhed, har du så prøver en vikle, så han er sammen med dig og med? Måske han endda kan falde i søvn i den.

Håber der bliver bedre. God aften.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2018

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Du skal vise din sundhedsplejerske og/eller din læge, hvad du har skrevet her. Ikke kun din baby, men også du har brug for hjælp, omsorg, opmærksomhed på din tilstand. 

Jeg har allerede været til lægen og får medicin mod stress og Tak! Det er bare altid at når man fortæller det til folk så er det bar sådan "det er at være mor", siger dem med børn der har en dårlig dag ind imellem..

Anmeld Citér

24. januar 2018

Anonym trådstarter

Flomama skriver:

http://www.ergobarn.dk/2016/11/05/den-vestibulaere-sans-labyrintsansen/

Den her forklarer det godt syntes jeg  

ergo terapi var vores redning og vi prøvede også kiropraktor, fysioterapeut, zone terapi og kranio sekrel

Tak! Det skal prøves!

Anmeld Citér

24. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du prøvet, i samråd med lægen, at give baby panodil for at se, om der er noget der gør ondt på ham? Hvis panodil hjælper synes jeg du skal bede om henvisningtil en børnelæge

Det er frygteligt at have sådan en baby og du er udsat for massivt stress, så råb om hjælp og få lidt aflastning

Den tankehar jeg også selv haft, det kunne være en mulighed. Det virker bare mere til det er skaberi, end han har ondt. Men det jo svært at vide. Har os tænkt om det kunne være sult? Han var stor ved fødslen og har altid været sulten hmm..

Anmeld Citér

24. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Selvom du skriver at baby ikke mærker at du er stresset, så kan det altså ikke undgås at baby bliver påvirket af vores humør. 

Du skriver også at han er glad når han får opmærksomhed. Jeg siger ikke at du ikke giver ham nok opmærksomhed, men måske har han brug for mere end ud orker at give ham. Hvis du føler dig stresset og presset, kan det være svært at finde overskud til at aktivere en baby. 

Har du ikke et netværk du kan trække på? Forældre, søskende eller lignende, som evt. kan aflaste dig lidt, så du kan finde ro til at gøre noget godt for dig selv og tænke på andet end morrollen? 

Og så synes jeg helt bestemt at du skal få talt med enten lægen eller sundhedsplejersken. Du har brug for noget hjælp til at håndtere babys utilfredshed og til at håndtere dit ve og vel. 

Jeg håber I får noget hjælp, så du kan få nydt den sidste tid af barslen. Og hvis det er muligt, kunne det måske også være en ide at far overtog noget af barslen og gik hjemme i stedet for?

Men jeg er altid i godt humør når dagen starter, der har jeg overskud til trods for han er oppe en gang i timen ca. Han er os sådan når han er sammen med far, mormor eller morfar. Han har været sådan en måneds tid ca.

Jeg giver ham alt min opmærksomhed. Jeg får ikke engang drukket, spist eller tisset mens far er på arbejde fordi jeg bare er på. Jeg ligger ham foran mig og synger børnesange, og triller rundt med ham, ligger ham på maven og ligger mig foran, snakker med ham, leger Ja hvad laver jeg ikk. Han ligger aldrig for sig selv, Måske det der er problemet.

Måske lød opslaget som om jeg ikke var der nok fordi jeg er stresset. Men det lige modsat. Jeg er stresset fordi jeg underholder, snakker er på koooonstant. Han er meget svær. Han gider en ting i 5 min så skal der ske noget andet.

Jeg får ind imellem mor eller far til at komme, ellers er hans far sammen med ham mens jeg går i centeret eller lign. Og får lidt tid for mig selv. Det er virkelig hårdt.

Og tusind tak for din besked.

Anmeld Citér

24. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Årh søde du! Hvor lyder det dog hårdt, mit svar er det samme som de andre allerede har skrevet, få ham undersøgt fra top til tå.❤️

Må jeg spørge hvilken kommune du bor i?

Tak For din besked  Ja der ikk andet for. Måske er han os sulten synes bare det for tidligt med ske mad.. men jeg så desperat snart..

Ja da, jeg bor i Greve kommune hvorfor da?

Anmeld Citér

24. januar 2018

Anonym trådstarter

Naturli skriver:

Lyder som om du skal kigge forbi lægen både for din og babys skyld.

Baby kan du også overveje osteopat, zoneterapeut eller lignende til.

hvis han kun er glad når han får opmærksomhed, har du så prøver en vikle, så han er sammen med dig og med? Måske han endda kan falde i søvn i den.

Håber der bliver bedre. God aften.

Tak fordi du gav dig tid til at svare.

Vi har allerede været til kranio, zone og kiropraktor. Det har haft effekt på koliken, men ikke dey utilfredsed.. øv..

Jeg har allerede investeret i en strækvikle, men han gider den SLET IKKE. Han blir så hysterisk. Han hader os at blive svøbt i dyne osv, desværre. Så den var spild af penge. Har prøvet masser gange men jo større han blir jo værre blir det..

Anmeld Citér

24. januar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Den tankehar jeg også selv haft, det kunne være en mulighed. Det virker bare mere til det er skaberi, end han har ondt. Men det jo svært at vide. Har os tænkt om det kunne være sult? Han var stor ved fødslen og har altid været sulten hmm..

Så små børn skaber sig ikke, og de er heller ikke hysteriske. Der er altid en årsag til deres gråd, om det så bare er noget, der klør, generer, gør lidt ondt, føles utrygt etc. etc. De har på ingen måde intellekt til at “skabe sig”, overdrive osv. - det er vigtigt, du ikke tillægger ham en bevidsthed, han ikke er i besiddelse af. 

Anmeld Citér

24. januar 2018

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Så små børn skaber sig ikke, og de er heller ikke hysteriske. Der er altid en årsag til deres gråd, om det så bare er noget, der klør, generer, gør lidt ondt, føles utrygt etc. etc. De har på ingen måde intellekt til at “skabe sig”, overdrive osv. - det er vigtigt, du ikke tillægger ham en bevidsthed, han ikke er i besiddelse af. 

Han græder såmænd heller ikke. Det er de der utilfredse lyde. Hvis jeg ved han er udhvilet, mæt, tør ble osv og han siger de der lyde mens jeg tillader mig at gå på toilettet, det er skaberi.

Gråd er ikke skab. Det er jeg godt klar over har en grund. Ville da heller aldrig kalde mit barn skabet fordi han græder! Men han blir utilfreds efter 10 sek fordi han er så utålmodig og irriteret over han gerne vil en MASSE ting han ikke Kan, formoder jeg.

Anmeld Citér

25. januar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Han græder såmænd heller ikke. Det er de der utilfredse lyde. Hvis jeg ved han er udhvilet, mæt, tør ble osv og han siger de der lyde mens jeg tillader mig at gå på toilettet, det er skaberi.

Gråd er ikke skab. Det er jeg godt klar over har en grund. Ville da heller aldrig kalde mit barn skabet fordi han græder! Men han blir utilfreds efter 10 sek fordi han er så utålmodig og irriteret over han gerne vil en MASSE ting han ikke Kan, formoder jeg.

Stadig: Han skaber sig ikke. Det kan han ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.