Jeg har verdens mest utilfredse baby. Og det er ikke bare almindeligt tigerspring eller lign. Han er helt forfærdelig. Han er næsten 5 mdr, jeg havde aldrig troet en baby kunne være så drænende i den alder
Han er SÅ utilfreds konstant. Skaber sig hele tiden. Uanset hvor jeg ligger ham, så blir han utilfreds. Hvis jeg går ud af rummet græder han. Det ender i han skriger og når jeg så vil trøste så skubber han sig bagover væk fra mig, når jeg vil putte ham i vores seng sparker han med arme og ben (selvom det 5 timer siden han sidst sov), og det tager hurtigt 2-3 timer ved hver lur. Vi har putte ritualer, jeg synger og vi hygger inden men han blir så sur!
Når kl er 4 om eftermiddag, har jeg taget de første 6 Panodiler for at dæmpe den hovedpine jeg har fået af det skrigeri. Jeg er så stresset jeg ryster og har tabt mig 10kg. Han stresser mig SÅ meget! Jeg ammer næsten ikke længere, fordi han blir sur og jeg ikke har så meget mælk pga alt den stress.
Jeg hader at gå hjemme. Jeg kan ikke tage ud med ham for han kan ikk sove nogen steder. Jo i vores seng med mig ved siden side (efter en kamp vel og mærke). Han hader sin barnevogn så det heller ingen mulighed. Jeg går aldrig nogen steder med ham fordi jeg blir så stresset og han blir så sur hele tiden.
Hans adfærd er ikke fordi han kan mærke jeg stresser, for han har været sådan længe og jeg bevare roen og er positiv og smilende.. Han er ligesådan med hans far. Jeg kæmper mig igennem dagen hver dag, og ender med at sidde og græde i afmagt og blir så ked af jeg ikke kan gøre ham tilfreds..
Havde bare brug for luft..
Anmeld
Citér