Såret, frustreret og helt ved siden af mig selv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har ikke andet at tilføje som ikke allerede er sagt. 

Jeg vil bare lige give et kram med på vejen og sige fy for satan det er en slem omgang "hoved i egen røv" han har gang i. På SÅ mange planer. ❤️❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2018

Anonym trådstarter

Endnu engang tak for svar, forståelse og råd.

Min mand tog hjem og snakkede med sin far i går, og har samtidig drøftet tingene med sin chef og kollegaer - som alle godt kan forstå mig.

Hans far meddelte selv at han godt kunne finde en anden rejsepartner hvis det var, men selvfølgelig helst ville afsted med ham.

"løsningen" fra hans chefs side, var to ekstra fridage når min mand kommer hjem igen, hvor vi så udelukkende kan fokusere på barnedåben, sådan at jeg ikke behøver have den i tankerne mens han er væk.

Svigerfar har så tilsyneladende snakket med svigermor, der nu har inviterer mig og børnene med til Lalandia i 3 af dagene, sammen med min svigerinde. Selvom den mindste er lidt for lille til at få det store ud af badelandet (han kan ikke støjniveauet eller varmen i længere tid), så har jeg valgt at takke ja. Om ikke andet for den stores skyld og for selv at kunne komme lidt væk og slappe af. Evt må vi så på skift blive i hytten med den lille, så jeg også kan nyde den store lidt (der skal vel være nogen fordele ved ikke at amme).

Jeg føler mig stadig såret og svigtet over at min mand slet ikke tænkte sig om i øjeblikket, og over at vi ikke lige kunne have drøftet rejsen først. Min mand har også fået en opsang af sin chef for ikke at bruge blomster, massage og chokolade for at gøre det godt igen. - Men jeg kan se lidt mere lyst på det nu og det virker ikke nær så håbløst som for et par dage siden. 

I dag er børnene sendt til hver deres hold bedsteforældre og min mand og jeg skal kun fokusere på os her til aften.

Så nu skal jeg kun stresse over at jeg stadig mangler svar fra 75% af gæsterne til barnedåben og at jeg vist nok ikke har en badedragt jeg kan passe efter sidste fødsel.

Anmeld Citér

5. januar 2018

Mortilah

Der er mange ting i det du skriver. Men det jeg bider mest mærke i er at i/han vælger at være 70 mand til barnedåb. Det er mange gæster selv for den mest organiserede type! 

Oveni at du ikke er stærk psykisk for tiden.. jeg synes det er helt vanvittigt. Selvfølgelig skal i gøre som i synes. Men jeg vil bare minde om at en barnedåb kan sagtens holdes helt småt. Det er ritualet og ik kaffe kage der tæller.. vi var kun søskende, forældre plus et sæt bedsteforældre. Jeg har alverdens tid. Men jeg ville den dag tage hensyn til den lille og de små søskende. Som uden tvivl ikke havde brug for en heltisk dag. 

Nå, men når det er sagt så synes jeg godt nok det er synd for dig og der hjælper en ferie i efteråret jo ik en dyt. Det er NU far må hjælpe! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.