Tid til en lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

prettybutterfly

norby skriver:

Ja der ikke meget og komme efter på fødegangen om aftenen. Men selvom der er stille så sker der altid et eller andet på fødegangen om det er dag eller aften/nat.

Kommer måske hjem igen idag. WEEEE.. Jeg kan ikke slappe af her ude, de har håndværkere på, og de larmer sindsygt meget. bore hakker osv. det kan jeg ikke holde ud, kan ikke få "sovet" om dagen pga. de larmer. piv piv..

Så nu må jeg se om jeg kan finde ud af og tage det med ro der hjemme i stedet for. Selvom det er svært.

Ej det lyder da ikke særlig afslappende på nogen måde Maria!! Er du så kommet hjem? Var/er det fødegangen du ligger på eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Ej det lyder da ikke særlig afslappende på nogen måde Maria!! Er du så kommet hjem? Var/er det fødegangen du ligger på eller hvad?

Ja er lige kommet hjem et par dage, sal tilbage mandag igen. håber de er færdige med at larme til den tid, selvom jeg ikke helt tror det.. Nej jeg lægger på noget der hedder G33 men samme sal som fødegangen.

Så nu skal jeg bare ha en rolig weekend. Eller prøve i hvert fald.

Anmeld

24. oktober 2009

forår

prettybutterfly skriver:

Hej Dea ja vi blev desværre nødt til at droppe det i går aftes. Vi havde fået lov at låne Mortens mors bil og jeg var til frokost hos en gammel kollega, så planen var at Morten skulle hente mig kl 16 og så ville vi tage direkte derud. Morten skulle også låne bilen fordi vi skulle købe hylder til babyens skab. Nå men da han så kom og hentede mig var han SKIDE sur. Fortalte så at han lige havde fået en sms fra sin mor om at hun skulle have bilen tilbage 17:30 for hun skulle bruge den. Og da forældreaftnen jo først skulle slutte 18:30 snakkede vi om vi sku komme 30 min, men det ville jo også være åndsvagt, så vi blev begge godt sure på den tur der førte direkte tilbage til svigermor. Skide irriterende!!! Hader bare når man ikke kan regne med ting på den måde. Vi havde jo spurgt dagen før om vi ku låne den, og JAJA det ku vi godt. Men så endte vi bare med en lang SUR næse i stedet. Så nu bliver vi nødt til at tage til den anden. Og nej, vi spørger ik om vi må låne bilen foreløbigt igen! Skide irriterende!

Godt at din lille prinsesse også viste sig at have det godt! Det er væmmeligt når man bliver urolig på den måde!

Knuzer

hold da op sikke noget rod hva...hader når man har en aftale som så bliver brudt på den måde jamen så er der jo ikke andet for at i må tage afsted næste gang det bliver afholdt

ses på mandag til jordmor

Dea

Anmeld

25. oktober 2009

prettybutterfly

Dea: Jepper, vi ses i morgen!

Maria: Håber du har fået slappet af og nydt weekenden hjemme, og at Henrik rigtig fik forkælet dig?? Og selvfølgeligt også at de er færdige med det larmeri på afdelingen!

Anmeld

25. oktober 2009

FruPudderkvast

Glæder mig til at se jer tirsdag!

Anmeld

25. oktober 2009

forår

Saped90 skriver:

Glæder mig til at se jer tirsdag!

osse mig.....fååk hvor jeg røv keder mig....!

tra la la la la laaaaa eller noget...LoL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.