Saped90 skriver:
Øv at du nu skulle rammes af bækkenløsning..
Men hvis man skal se det "positive" i det, så er det da godt at det først er kommet nu, når nu det skulle komme
Men dejligt at det bælte virker.. Det ville ikke være sjovt hvis du skulle være sengeliggende resten af tiden.. Så ville det i hvert fald blive nogle laaaange uger!
Hehe, frøken snegl.. Jeg synes at det lyder som en god idé hvis det bliver hos dig i stedet for, så du bliver mindst muligt belastet.. Jeg er jo HELDIGVIS ikke så besværet som jeg har været.. Så no problemos hvis det bliver hos dig..
Ej, hvor fedt at moderkagen har rykket sig, så du kan føde selv!
Skal jeg så tage noget brød og ost med denne gang? Og så kunne du (Mona) jo evt. tage juice og pålæg med? Ville det være ok? Er det ikke bare det vi har haft med de andre gange? 

hej
jo det ville være super duper hvis det kunne blive hos mig, så skal jeg da ikke gå så langt ;o)
men men men...jeg er kommet i tanke om et lille problem....vi kan ikke rykke det til en anden dag??? hvilken som helst dag i næste uge.
vi havde aftalt onsdag ik? det er nemlig blevet en rigtig dum dag for mig. hvad siger I mona og Sarah??
og rigtigt god bedring til dig Maria...sikke noget møg altså..
Krammer
Anmeld