Tid til en lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

prettybutterfly

Ok Sarah jeg tager juice og pålæg med!

Dea: er det kl 11 hos dig så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

forår

Saped90 skriver:

Øv at du nu skulle rammes af bækkenløsning..  Men hvis man skal se det "positive" i det, så er det da godt at det først er kommet nu, når nu det skulle komme  Men dejligt at det bælte virker.. Det ville ikke være sjovt hvis du skulle være sengeliggende resten af tiden.. Så ville det i hvert fald blive nogle laaaange uger!

Hehe, frøken snegl.. Jeg synes at det lyder som en god idé hvis det bliver hos dig i stedet for, så du bliver mindst muligt belastet.. Jeg er jo HELDIGVIS ikke så besværet som jeg har været.. Så no problemos hvis det bliver hos dig..  

Ej, hvor fedt at moderkagen har rykket sig, så du kan føde selv!  

Skal jeg så tage noget brød og ost med denne gang? Og så kunne du (Mona) jo evt. tage juice og pålæg med? Ville det være ok? Er det ikke bare det vi har haft med de andre gange?

hej

jo det ville være super duper hvis det kunne blive hos mig, så skal jeg da ikke gå så langt ;o)

men men men...jeg er kommet i tanke om et lille problem....vi kan ikke rykke det til en anden dag??? hvilken som helst dag i næste uge.

vi havde aftalt onsdag ik? det er nemlig blevet en rigtig dum dag for mig. hvad siger I mona og Sarah??

og rigtigt god bedring til dig Maria...sikke noget møg altså..

Krammer

Anmeld

19. oktober 2009

prettybutterfly

forår skriver:

hej

jo det ville være super duper hvis det kunne blive hos mig, så skal jeg da ikke gå så langt ;o)

men men men...jeg er kommet i tanke om et lille problem....vi kan ikke rykke det til en anden dag??? hvilken som helst dag i næste uge.

vi havde aftalt onsdag ik? det er nemlig blevet en rigtig dum dag for mig. hvad siger I mona og Sarah??

og rigtigt god bedring til dig Maria...sikke noget møg altså..

Krammer

Tirsdag er også ok, får dog besøg af en veninde senere på dagen men det går nu nok. Mandag ses vi jo til jordemoder kl 13 så den er ikke så god. Torsdag skal jeg til fys 11:30 men fredag kan jeg også.
Så tirsdag el. fredag????

Anmeld

20. oktober 2009

forår

prettybutterfly skriver:

Tirsdag er også ok, får dog besøg af en veninde senere på dagen men det går nu nok. Mandag ses vi jo til jordemoder kl 13 så den er ikke så god. Torsdag skal jeg til fys 11:30 men fredag kan jeg også.
Så tirsdag el. fredag????

hej mona

tirsdag ville passe mig helt super så vi må lige høre hvad sarah har at sige til det

kram

Anmeld

20. oktober 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

hej mona

tirsdag ville passe mig helt super så vi må lige høre hvad sarah har at sige til det

kram

Tirsdag passer også ganske fint her.. Har faktisk gået hele tiden og tænk at det var tirsdag vi havde aftalt, så det er helt fint med mig 

Anmeld

20. oktober 2009

forår

Saped90 skriver:

Tirsdag passer også ganske fint her.. Har faktisk gået hele tiden og tænk at det var tirsdag vi havde aftalt, så det er helt fint med mig 

hahaha...sådan havde jeg det osse, nok fordi at de 2 andre gange har været en tirsdag.

så er det en aftale at det bliver hos mig på tirsdag kl 11.00

Anmeld

20. oktober 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

hahaha...sådan havde jeg det osse, nok fordi at de 2 andre gange har været en tirsdag.

så er det en aftale at det bliver hos mig på tirsdag kl 11.00

Ja nemlig..  

Jeps, tirsdag kl. 11.. Glæder mig til at se jer, tøser!

Anmeld

20. oktober 2009

Mist

Ja så ligger jeg her.. ØV ØV... blev inglagt idag ved 11 tiden. Men jeg bad mere eller mindre os selv om det, da jeg ikke kan klare det hjemmelige mere. snøft.

så nu ligger jeg bare her på glostrup sygehus og kukkelure, heldigvis har jeg internet her så jeg stadig kan følge med hos jer.

STORT knus fra

Maria

Anmeld

20. oktober 2009

FruPudderkvast

norby skriver:

Ja så ligger jeg her.. ØV ØV... blev inglagt idag ved 11 tiden. Men jeg bad mere eller mindre os selv om det, da jeg ikke kan klare det hjemmelige mere. snøft.

så nu ligger jeg bare her på glostrup sygehus og kukkelure, heldigvis har jeg internet her så jeg stadig kan følge med hos jer.

STORT knus fra

Maria

Øv, hvor kedeligt.. Men det er jo nok det bedste for dig!

Skal du så ligge der resten af graviditeten, eller?

Anmeld

20. oktober 2009

Mist

Saped90 skriver:

Øv, hvor kedeligt.. Men det er jo nok det bedste for dig!

Skal du så ligge der resten af graviditeten, eller?

Det ved jeg ikke endnu. Lige pt. skaljeg bare være her også tage en dag af gangen.

Om det er resten af tiden er ikke utænkeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.