Det var godt at det var hyggeligt.. 
Ja, jeg er også gået på barsel, men tænker slet ikke over det, så her forleden kom jeg til at fortælle en bekendt at jeg er sygemeldt fra arbejde.. Men det er jeg jo ikke mere 
Hmm.. Ja, hvad får jeg tiden til at gå med?
Jeg får taget mig en masse køretimer, så jeg bare kan blive super-duper-bilist
.. Har ses lidt med nogle veninder de sidste par dage.. Og så er jeg gået i gang med at vaske lillemandens ting.. Og så kom kæresten forleden hjem med 3 sæsoner af CSI til mig.. I looove CSI!
Så det er hovedsageligt det min tid går med 
Hvad med jer andre?
Lyder som om du snart er helt prof til det køren rundt! Har du fundet ud af hvornår du skal til køreprøve??
Jeg har godt nok aldrig set CSI men vildt sødt af Morten at komme med dem på DVD!!!
Jeg ses også bare med veninder(og min gode "gamle ven" fra gamle dage, familie, og en tur i svømmehallen engang imellem! Så nyder jeg at Morten ofte har fri torsdag og fredag. Ellers sker der altså ikke det vilde.
Men lige nu tror jeg faktisk jeg vil "lege rigtig gravid" og smutte på Mcdonalds, for ja ja, selvom jeg godt ved hvor usundt det er, så er jeg alene hjemme til kl 22:30 og har VIRKELIG VIRKELIG lyst til nuggets, så har næsten ikke noget andet valg.....
Anmeld