Tid til en lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

prettybutterfly

Dea og Sarah: Lyder super med tirsdag kl 11, glæder mig til at se jer. Og dig Dea til jordemoder mandag

Maria: Rigtig god bedring altså! Godt det ikke vare så længe før bebsen popper ud! Lyder rigtig rigtig kedligt og ensomt at ligge på et hospital! Håber da for dig du kan nå at komme lidt hjem i ventetiden.....???

Knuser til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Dea og Sarah: Lyder super med tirsdag kl 11, glæder mig til at se jer. Og dig Dea til jordemoder mandag

Maria: Rigtig god bedring altså! Godt det ikke vare så længe før bebsen popper ud! Lyder rigtig rigtig kedligt og ensomt at ligge på et hospital! Håber da for dig du kan nå at komme lidt hjem i ventetiden.....???

Knuser til jer alle!

Super! Hvordan gik det forresten hos hende Bubbi?

Var det ikke i dag? Og var I mange? 

Anmeld

20. oktober 2009

prettybutterfly

Saped90 skriver:

Super! Hvordan gik det forresten hos hende Bubbi?

Var det ikke i dag? Og var I mange? 

Jo det var idag, er lige kommet hjem. Super hyggeligt. Blev dog rykket til at være hos Siw i Hvidovre. Vi var 7 voksne og 5 lækre unger. Det var smadder hyggeligt altså. Hahaha elsker bare at møde nye mennesker på den måde. Specielt nu da jeg jo staaaaadigvæk er sygemeldt(er faktisk lige gået på barsel!!! Men det opdager man jo dårligt nok når man har været sygemeldt så længe) og ikke foretager sig ret meget!

Hvad går du og hygger med for tiden Sarah? Ka du få tiden til at gå??

Anmeld

20. oktober 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Jo det var idag, er lige kommet hjem. Super hyggeligt. Blev dog rykket til at være hos Siw i Hvidovre. Vi var 7 voksne og 5 lækre unger. Det var smadder hyggeligt altså. Hahaha elsker bare at møde nye mennesker på den måde. Specielt nu da jeg jo staaaaadigvæk er sygemeldt(er faktisk lige gået på barsel!!! Men det opdager man jo dårligt nok når man har været sygemeldt så længe) og ikke foretager sig ret meget!

Hvad går du og hygger med for tiden Sarah? Ka du få tiden til at gå??

Det var godt at det var hyggeligt..

Ja, jeg er også gået på barsel, men tænker slet ikke over det, så her forleden kom jeg til at fortælle en bekendt at jeg er sygemeldt fra arbejde.. Men det er jeg jo ikke mere

Hmm.. Ja, hvad får jeg tiden til at gå med?  Jeg får taget mig en masse køretimer, så jeg bare kan blive super-duper-bilist .. Har ses lidt med nogle veninder de sidste par dage.. Og så er jeg gået i gang med at vaske lillemandens ting.. Og så kom kæresten forleden hjem med 3 sæsoner af CSI til mig.. I looove CSI!  Så det er hovedsageligt det min tid går med

Hvad med jer andre?

Anmeld

20. oktober 2009

prettybutterfly

Det var godt at det var hyggeligt..

Ja, jeg er også gået på barsel, men tænker slet ikke over det, så her forleden kom jeg til at fortælle en bekendt at jeg er sygemeldt fra arbejde.. Men det er jeg jo ikke mere

Hmm.. Ja, hvad får jeg tiden til at gå med?  Jeg får taget mig en masse køretimer, så jeg bare kan blive super-duper-bilist .. Har ses lidt med nogle veninder de sidste par dage.. Og så er jeg gået i gang med at vaske lillemandens ting.. Og så kom kæresten forleden hjem med 3 sæsoner af CSI til mig.. I looove CSI!  Så det er hovedsageligt det min tid går med

Hvad med jer andre?

Lyder som om du snart er helt prof til det køren rundt! Har du fundet ud af hvornår du skal til køreprøve??

Jeg har godt nok aldrig set CSI men vildt sødt af Morten at komme med dem på DVD!!!

Jeg ses også bare med veninder(og min gode "gamle ven" fra gamle dage, familie, og en tur i svømmehallen engang imellem! Så nyder jeg at Morten ofte har fri torsdag og fredag. Ellers sker der altså ikke det vilde.

Men lige nu tror jeg faktisk jeg vil "lege rigtig gravid" og smutte på Mcdonalds, for ja ja, selvom jeg godt ved hvor usundt det er, så er jeg alene hjemme til kl 22:30 og har VIRKELIG VIRKELIG lyst til nuggets, så har næsten ikke noget andet valg.....

Anmeld

20. oktober 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Knuser til jer alle!

Mona.. TRO MIG, det er røv sygt, men kommer nok hjem på de de kalder orlov, det er et par dage her og der, så man ikke lægger hele tiden, og for at se om man kan klare det der hjemme, så håber da jeg kommer hjem lige inden jeg skal nedkomme så jeg kan få gjort de sidste ting færdige inden lille pigen kommer.

Jeg skal ha min eks mand til at komme med tøj da han har alt vores pigetøj så det skal os ordnes osv. så der er nok og se til det sidste stykke tid.

Ellers er der ikke det vilde og komme efter her. øv øv

Anmeld

22. oktober 2009

prettybutterfly

norby skriver:

Mona.. TRO MIG, det er røv sygt, men kommer nok hjem på de de kalder orlov, det er et par dage her og der, så man ikke lægger hele tiden, og for at se om man kan klare det der hjemme, så håber da jeg kommer hjem lige inden jeg skal nedkomme så jeg kan få gjort de sidste ting færdige inden lille pigen kommer.

Jeg skal ha min eks mand til at komme med tøj da han har alt vores pigetøj så det skal os ordnes osv. så der er nok og se til det sidste stykke tid.

Ellers er der ikke det vilde og komme efter her. øv øv

Lyder som om du har meget at se til Maria!!! Håber du når det hele. Ellers på Henrik lige hjælpe lidt ekstra. Hold da op hvor må han også savne dig derhjemme!!! Håber du snart kan komme lidt hjem.

Hvilken afdeling ligger du egentligt på? Jeg var selv et smut på fødegangen i går fordi jeg fik stød på vores opvaskemaskine. Ringede for at høre om det ku være farligt og det mente de ikke, men de ville gerne se mig og bebs alligevel. Alt så dog heldigvis fint ud! Og nu rør jeg ikke den opvaskemaskine FØR bebs er UDE!!!! Men hold da op hvor er der bare øde på fødegangen om aftenen på Herlev!! Det lignede noget fra en spøgelsesfilm eller noget.....

Anmeld

22. oktober 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Lyder som om du har meget at se til Maria!!! Håber du når det hele. Ellers på Henrik lige hjælpe lidt ekstra. Hold da op hvor må han også savne dig derhjemme!!! Håber du snart kan komme lidt hjem.

Hvilken afdeling ligger du egentligt på? Jeg var selv et smut på fødegangen i går fordi jeg fik stød på vores opvaskemaskine. Ringede for at høre om det ku være farligt og det mente de ikke, men de ville gerne se mig og bebs alligevel. Alt så dog heldigvis fint ud! Og nu rør jeg ikke den opvaskemaskine FØR bebs er UDE!!!! Men hold da op hvor er der bare øde på fødegangen om aftenen på Herlev!! Det lignede noget fra en spøgelsesfilm eller noget.....

Ja der ikke meget og komme efter på fødegangen om aftenen. Men selvom der er stille så sker der altid et eller andet på fødegangen om det er dag eller aften/nat.

Kommer måske hjem igen idag. WEEEE.. Jeg kan ikke slappe af her ude, de har håndværkere på, og de larmer sindsygt meget. bore hakker osv. det kan jeg ikke holde ud, kan ikke få "sovet" om dagen pga. de larmer. piv piv..

Så nu må jeg se om jeg kan finde ud af og tage det med ro der hjemme i stedet for. Selvom det er svært.

Anmeld

23. oktober 2009

forår

prettybutterfly skriver:

mona godt at lillepigen havde det fint efter en omgang stød!

Jeg har osse været afsted på fødegangen (lørdagmorgen) jeg var bare så utryk, da jeg sys át prinsessen opførte sig meget anderledes end hun plejede, men der var ingenting galt, så det var meget betrykkende

og de var så søde oppe på fødegangen, så det var en rigtig godt oplevelse

Mona hvor blev da af igår..troede at I skulle med til forældreaften 3 igår?

Anmeld

23. oktober 2009

prettybutterfly

mona godt at lillepigen havde det fint efter en omgang stød!

Jeg har osse været afsted på fødegangen (lørdagmorgen) jeg var bare så utryk, da jeg sys át prinsessen opførte sig meget anderledes end hun plejede, men der var ingenting galt, så det var meget betrykkende

og de var så søde oppe på fødegangen, så det var en rigtig godt oplevelse

Mona hvor blev da af igår..troede at I skulle med til forældreaften 3 igår?

Hej Dea ja vi blev desværre nødt til at droppe det i går aftes. Vi havde fået lov at låne Mortens mors bil og jeg var til frokost hos en gammel kollega, så planen var at Morten skulle hente mig kl 16 og så ville vi tage direkte derud. Morten skulle også låne bilen fordi vi skulle købe hylder til babyens skab. Nå men da han så kom og hentede mig var han SKIDE sur. Fortalte så at han lige havde fået en sms fra sin mor om at hun skulle have bilen tilbage 17:30 for hun skulle bruge den. Og da forældreaftnen jo først skulle slutte 18:30 snakkede vi om vi sku komme 30 min, men det ville jo også være åndsvagt, så vi blev begge godt sure på den tur der førte direkte tilbage til svigermor. Skide irriterende!!! Hader bare når man ikke kan regne med ting på den måde. Vi havde jo spurgt dagen før om vi ku låne den, og JAJA det ku vi godt. Men så endte vi bare med en lang SUR næse i stedet. Så nu bliver vi nødt til at tage til den anden. Og nej, vi spørger ik om vi må låne bilen foreløbigt igen! Skide irriterende!

Godt at din lille prinsesse også viste sig at have det godt! Det er væmmeligt når man bliver urolig på den måde!

Knuzer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.