Saped90 skriver:
Hej tøser..
En lille mandags-update.. 
I fredags bestod jeg teoriprøven med 4 fejl
så jeg har bare ikke været til at skyde igennem i weekenden.. Det er skønt at det er overstået.. Så er der ikke så lang vej igen før jeg får mit kørekort.. 
Så ringede jeg i går til FG fordi jeg har følt mig lidt utilpas de sidste par morgener og så begyndte jeg igår at få en trykken under venstre bryst.. Meget ubehageligt.. Og så dum som jeg er, så går jeg ind på Netdoktor og læser at trykken under brystet og utilpashed kan være tegn på svangerskabsforgiftning 
Så jeg gik jo straks i panik og ringede derud.. Hun sagde så at jeg ikke skulle være bange da den trykken skulle være under højre bryst hvis der var noget - plus at en smule kvalme slet ikke var "nok".. Forstået på den måde at man VIRKELIG får det dårligt hvis det er tegn på svangerskabsforgiftning.. Så jeg kunne ånde lettet op! Og i dag har jeg så slet ikke haft noget..
Besluttede mig så alligevel for at ringe til lægen for at få tjekket blodtryk og urin - så det skal jeg i morgen..
På fredag skal jeg til jordemoder.. Er lidt spændt på hvad han bliver skønnet til..
Udover det så er jeg bare ved at være RIGTIG træt af den skide halsbrand.. Og maven er i vejen hele tiden.. Og jeg føler mig i det hele taget ikke super lækker lige i øjeblikket..

Hvordan går det med jer, piger?
Maria: Dejligt at jeres flytning gik som den skulle.. 
Mona: Hvor fedt at I fandt en god barnevogn til den lille prinsesse!! Må man se billeder?
Og sidst, men ikke mindst Dea: Hvordan går det med det hele? Kan du mærke fremskridt med bækkenet, eller er det bare det samme?
Sarah.. som kun har 49 dage tilbage til termin! 
hejsa
jeg er tydeligvis lige lidt bagud her...hahaha
jeg har været hos en fysioterapeut i torsdags og det er helt 100% bækkenløsning!. jeg havde lige lidt håbet på at det ville ha været iskasnerven, for den kan behandles..men ak..
jeg er blevet beordret til at gå med et bælte som sidder under maven og holder på hofterne/bækknet, så bækknet bliver holdt på plads. jeg er langt fra smertefri men det går så MEGET bedre, så det er helt kanon.
så jeg regner da med at komme i næste uge, jeg går bare super langsomt (de klader mig snegl)LoL
eller måske vi kunne være hos mig eller hos Mona igen, da der jo ikke er så langt så?? det kan i lige overveje
ellers var jeg jo til den scanning, som viste at moderkagen har flyttet sig så jeg kan føde naturligt, så det er jo super nok.
håber at i har det godt trods diverse skavanker