Er det bare drenge streger ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2017

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

Tak.

Efter jeg skrev så læste jeg kommentarerne.

Jeg er ked af at høre at det ene forældre par bare blev sure, desværre er der bare de forældre der aldrig mener deres børn laver ballade og det kan man ikke gøre så meget ved.

Jeg syntes det er fint at du har taget kontakt til begge forældre og at I hver fald det ene par tager det alvorligt.

Det er fint det du har gjort.

Tak for svar . Hun blev godt nok sur og gik til angreb mod min dreng . Ville slet ikke erkende st hendes dreng kumme finde på det. Trods jeg viste hende SMS . 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. december 2017

Bananaalice

Profilbillede for Bananaalice

De tror de er 12 eller store og seje. Synes klart forældrene skal vide de betaler telefoner og abbonnement til sådan noget ligegyldigt pis.

Og så omvendt tag en snak med din søn om at de bare er dybt underlige, og at nogen mennesker bare er anderledes når de er sammen med andre børn/mennesker, og at hans ven stadig kan være pisse sød når det kun er din søn og hans ven, og så bære lidt over med det.

Anmeld Citér

30. december 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

De tror de er 12 eller store og seje. Synes klart forældrene skal vide de betaler telefoner og abbonnement til sådan noget ligegyldigt pis.

Og så omvendt tag en snak med din søn om at de bare er dybt underlige, og at nogen mennesker bare er anderledes når de er sammen med andre børn/mennesker, og at hans ven stadig kan være pisse sød når det kun er din søn og hans ven, og så bære lidt over med det.

Kan godt følge dig i at vi skal bære over med det. Men sagen er den at vores dreng har været igennem et forløb med angst . Han har været hårdt ramt det sidste 2 år og har ikke været i skole i 1,5 år. Han er nu endelig på vej i bedring , men vi som familie er hård ramt. Det sidste vi har brig for er 2 drenge der driller så vores dreng ender tilbage i og have det skidt . Han har endelig fundet glæde og mod frem . Men hans selvværd er langt fra godt. Sådanne episoder som denne ville kunne lave stor skade igen. 

B har været med til at holde ham udenfor flere gange hvilket vi ikke har regeret på. Men når de begynder at ringe og drille ham hjemme så må jeg sætte en stopper. Hans hjem er hans Helle . 

Det eneste sted han har kunne være igennem de sidste 2 år.

Anmeld Citér

3. januar

Anonym trådstarter

Vi har talt en del det siden, og det har fået snakken i gang omkring mobning. Vi har talt om løsninger for , hvordan vi bedst hjælper vores dreng. Set i bakspejlet har kammeraten til vores dreng flere gange lavet PRANK ( med død / ulykke ) sagt de andre ikke kan lide ham, at min dreng ikke må lege hos ham for forældrene ( som dog siger det ikke passer ) og nu dette. Vi vil gerne støtte vores dreng i gode venskaber, hvor de respektere hinanden grænser. Kammeraten er en rigtig sød dreng, men er ikke sikker på det i længden er godt for min dreng , som i forvejen har en lidt dårligt selvværd . Efter en lang periode med fravær fra skole pga angst, så ville de være rart med kammerater hvor interessen går begge veje ( på en positiv måde )

min dreng vil rigtig gerne denne ven og som sagt er han en sød dreng. Men kan godt frygte, at det vil påvirke min dreng på sigt. Han er meget følsom, og har svært ved når disse PRANK bliver lavet , da han er så omsorgsfuld . Han bliver bekymret.

Jeg er meget i tvivl, om hvordan vi griber det bedst an ?? 

Anmeld Citér

3. januar

L-mor

Profilbillede for L-mor
Anonym skriver:

Vi har talt en del det siden, og det har fået snakken i gang omkring mobning. Vi har talt om løsninger for , hvordan vi bedst hjælper vores dreng. Set i bakspejlet har kammeraten til vores dreng flere gange lavet PRANK ( med død / ulykke ) sagt de andre ikke kan lide ham, at min dreng ikke må lege hos ham for forældrene ( som dog siger det ikke passer ) og nu dette. Vi vil gerne støtte vores dreng i gode venskaber, hvor de respektere hinanden grænser. Kammeraten er en rigtig sød dreng, men er ikke sikker på det i længden er godt for min dreng , som i forvejen har en lidt dårligt selvværd . Efter en lang periode med fravær fra skole pga angst, så ville de være rart med kammerater hvor interessen går begge veje ( på en positiv måde )

min dreng vil rigtig gerne denne ven og som sagt er han en sød dreng. Men kan godt frygte, at det vil påvirke min dreng på sigt. Han er meget følsom, og har svært ved når disse PRANK bliver lavet , da han er så omsorgsfuld . Han bliver bekymret.

Jeg er meget i tvivl, om hvordan vi griber det bedst an ?? 

Har I overvejet, om det ville være en ide med en fritidsaktivitet - en holdsport eller fx spejder, hvor jeres søn også kan etablere venskaber? I perioder hvor relationerne i klassen fungerer dårligt, vil venskaber e via fritidsaktiviteten minde ham om, at han er værd at være ven med og bliver tilvalgt som legekammerat af nogen.

Anmeld Citér

3. januar

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Har I overvejet, om det ville være en ide med en fritidsaktivitet - en holdsport eller fx spejder, hvor jeres søn også kan etablere venskaber? I perioder hvor relationerne i klassen fungerer dårligt, vil venskaber e via fritidsaktiviteten minde ham om, at han er værd at være ven med og bliver tilvalgt som legekammerat af nogen.

Ja han går til fdf, hvilket har hjulpet ham meget. “ desværre “ går alle vennerne der også, de er nogle søde drenge . Min dreng søger altid dem, det sammen i skolen. De er en gruppe på nogle drenge som altid søger hinanden i skolen , der er ikke problemer. Problemet er i fritiden , hvor denne 3 dreng er involveret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+