Er det bare drenge streger ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.364 visninger
35 svar
49 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2017

Anonym trådstarter

Spørger fordi jeg er i tvivl om , om jeg bare er en pylre mor omkring mit barn .

min dreng har en rigtig god kammerat A , denne kammerat har en kammerat B. B kan tilsynelandende ikke lide min dreng og har ofte været efter ham på lejr mm. Og vil gerne holde min dreng udenfor. 

Idag leger A og B sammen , de ringer min dreng op fra A’s tlf 3 gange for derefter at smide røret på. Efterfølgende sender de et par SMS med tekst

min dreng skriver - beklager , men kan ikke tale nu

hvortil de svare : 

du tør ikke tale mere tøsedreng

vred smiley 

Du tør ikke tale mere med os ha ha . 

Alle 3 drenge er 8 år . 

Er det bare alm drenge streger i den alder ? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. december 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg har en dreng på 8 og hvad hans venner gjorde sådan noget , ville jeg helt bestemt vende det med deres forældre .. de har sikkert gjort det i sjov men de skal i min optik have at vide at det ikke er i orden

Anmeld Citér

28. december 2017

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+
Anonym skriver:

Spørger fordi jeg er i tvivl om , om jeg bare er en pylre mor omkring mit barn .

min dreng har en rigtig god kammerat A , denne kammerat har en kammerat B. B kan tilsynelandende ikke lide min dreng og har ofte været efter ham på lejr mm. Og vil gerne holde min dreng udenfor. 

Idag leger A og B sammen , de ringer min dreng op fra A’s tlf 3 gange for derefter at smide røret på. Efterfølgende sender de et par SMS med tekst

hvortil de svare : 

vred smiley 

Alle 3 drenge er 8 år . 

Jeg havde taget kontakt til drengenes forældre om det er normalt eller ej, det ved jeg ikke. Vi har aldrig oplevet den slags og hvis vi havde ville jeg som sagt ha kontaktet deres forældre. I mine øjne er det mobning og det skal stoppes.

Anmeld Citér

28. december 2017

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+

Og hvis mine børn opførte sig sådan og drillede andre på den måde, havde de fået frataget deres tlf.

Anmeld Citér

28. december 2017

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

Jeg har en dreng på 8 og hvad hans venner gjorde sådan noget , ville jeg helt bestemt vende det med deres forældre .. de har sikkert gjort det i sjov men de skal i min optik have at vide at det ikke er i orden

Tak for svar . Det går også over min grænse,  men jeg er jo mor , så var i tvivl om jeg bare var pylret. A er normalt en rigtig sød og god dreng men som min dreng siger så bliver han dum sammen med B. Har mistanke om det er B som finder på men bare et gæt.

Anmeld Citér

28. december 2017

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Jeg havde taget kontakt til drengenes forældre om det er normalt eller ej, det ved jeg ikke. Vi har aldrig oplevet den slags og hvis vi havde ville jeg som sagt ha kontaktet deres forældre. I mine øjne er det mobning og det skal stoppes.

Har aldrig oplevet dette med mine store drenge , men tiden ændre sig jo på mange punkter. Tvivlede om jeg bare er pylret. 

Anmeld Citér

28. december 2017

Thea14

Det er meget muligt at drengene selv (B nok mest), bare ser det som sjove drengestreger. Men de er heller ikke gammel nok til at se konsekvenserne af det eller hvor meget det sårer din dreng. Mobning starter jo ofte hvor mobberne ikke er klar over hvilken skade de faktisk gør, fordi det jo "bare er for sjov".

Men det skal stoppes. Jeg ville tage kontakt til A's forældre først og fortælle om det. Også så de ved hvordan B påvirker deres søn. Og så kan I evt sammen tage kontakt til B's forældre.

Var det mit barn det gjorde sådanne ting, ville jeg gerne have det at vide så jeg kunne gøre noget ved det med det samme.

Anmeld Citér

28. december 2017

Anonym trådstarter

Thea14 skriver:

Det er meget muligt at drengene selv (B nok mest), bare ser det som sjove drengestreger. Men de er heller ikke gammel nok til at se konsekvenserne af det eller hvor meget det sårer din dreng. Mobning starter jo ofte hvor mobberne ikke er klar over hvilken skade de faktisk gør, fordi det jo "bare er for sjov".

Men det skal stoppes. Jeg ville tage kontakt til A's forældre først og fortælle om det. Også så de ved hvordan B påvirker deres søn. Og så kan I evt sammen tage kontakt til B's forældre.

Var det mit barn det gjorde sådanne ting, ville jeg gerne have det at vide så jeg kunne gøre noget ved det med det samme.

Du har fuldstændig ret . Tror ikke de gør det af ondskab men tænker nok ikke over det sårer.

ville bestemt også vide hvis min dreng er med i sådan noget så vi kan tale om det.

Vi snakker meget om hvordan man opfører sig overfor hinanden .

Anmeld Citér

29. december 2017

Mum33

Anonym skriver:

hvortil de svare : 

vred smiley 

Alle 3 drenge er 8 år . 

Øh nej - det er regulær mobning. Jeg ville ringe til forældrene med det samme. 

Anmeld Citér

29. december 2017

Anonym

Anonym skriver:

hvortil de svare : 

vred smiley 

Alle 3 drenge er 8 år . 

Det der er jo mobning!

Jeg var selv mobbeoffer som barn og havde også venner, der havde venner der ikke kunne lide mig og drillede mig. Når jeg vi var sammen alle 3 fik vennens ven altid hende overtalt til at skulle være efter mig og det var satme ikke sjovt.

Der skal sættes en stopper for det nu! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+