Anonym skriver:
Spørger fordi jeg er i tvivl om , om jeg bare er en pylre mor omkring mit barn .
min dreng har en rigtig god kammerat A , denne kammerat har en kammerat B. B kan tilsynelandende ikke lide min dreng og har ofte været efter ham på lejr mm. Og vil gerne holde min dreng udenfor.
Idag leger A og B sammen , de ringer min dreng op fra A’s tlf 3 gange for derefter at smide røret på. Efterfølgende sender de et par SMS med tekst
min dreng skriver - beklager , men kan ikke tale nu
hvortil de svare :
du tør ikke tale mere tøsedreng
vred smiley
Du tør ikke tale mere med os ha ha .
Alle 3 drenge er 8 år .
Er det bare alm drenge streger i den alder ?
Min datter og hendes veninde har gjort det samme da de var omkring de 8.
Min datter var hjemme hos en veninde, da de gjorde det mod en 3 Veninde. Moren ringede til mig og fortalte det, hvad jeg er glad for at hun gjorde.
jeg ringede straks til forældrene (de havde også fået det afvide) hvor min datter var og sagde hun skulle sendes hjem med det samme.
Min datter viste godt det var forkert og gik straks ind på sit værelse uden at tage sko, jakke og skole taske af.
Jeg gik ind og snakkede med hende og hun fik frataget sin tlf 1 uge, ud over det så gik vi hen til pigen så min datter kunne sige undskyld til hende personligt.
Hun har ikke gjort det siden nu er hun 10 år.
Hvis der var nogen der gjorde det ved mit barn, så ville jeg kontakte forældrene med det samme, da det er umuligt at gøre noget som forældre hvis man ikke ved det