Anonym skriver:
Opdate :
min mand kørte ud for at snakke med A’s far som tog det meget stille og roligt - men alvorligt. Han var glad for han kom for det var selvfølgelig ikke ok.
jeg kørte over og snakkede med B’s mor som blev meget gal på mig. Hun gik i forsvar og så i angreb mod mit barn. Jeg ved bestemt godt at mit barn kan reagere og bliver gal, når han bliver presset . Hun kunne overhovedet ikke se det var noget galt , eller at hendes barn kunne være med i dette.
så ja . Skulle måske have holdt mund
Nu ved jeg ikke hvad du sagde til Bs mor - personligt havde jeg bok holdt det til at tale om SMS og hvad det gjorde ved din dreng.
Men nej det er ikke forkert du siger noget, du gør gør derimod det helt rigtige ved ikke at blæse det ud af proportioner, ved at tage fat i det med det samme og ved ikke at tale bag om ryggen på barn B ved fx at fortælle forældrene til A, at B påvirker. For de er to drenge og de har gjort det sammen og begge familier får samme besked.
Lad mor køle af og måske næste gang (forhåbentlig kommer der ikke en næste gang), så ring i stedet (kan være lettere at klare for den part der får noget at vide om sit barn ar hve distancen i telefonen), og så hold det helt på din drengs banehalvdel. Men bliv ved at sig det - flot I gjorde, mange tier, ringer til læreren og fortæller om den "dumme" dreng - hatten af for jer
Anmeld
Citér