Alle svar der mere eller mindre bare er "hold ud" eller "føj ham" bedes i holde for jer selv. Det kan jeg ikke bruge til noget. Selv hvis det bare er en periode eller fase, så er jeg nået derud hvor jeg ikke KAN mere og beder derfor om råd eller løsningsmodeller.
Det er meget muligt at det er meget naturligt med vores forløb eller at han "bare" søger tryghed, men det er ikke ( IKKE) en holdbar situation og jeg kan ikke ( IKKE) blive ved på denne her måde.
Han fejler INTET. Han er tjekket, testet og undersøgt på alle tænkelige måder og alt er som det skal være.
Det er muligt at han er følsom (eller særligt sensitiv, som det jo hedder nu), men det betyder ikke at jeg stopper med at være menneske og bare kan ignorere at jeg selv er ved at gå i opløsning. Jeg drømte rent faktisk for ikke så længe siden at jeg solgte ham - og blenderen med i købet, da jeg ikke skulle bruge den til andet end at blende hans mad.
Og inden den kommer fra dem som "genkender" mig:
Far hjælper det han kan - om aftenen efter han er kommet hjem og i weekenderne - men der er ikke mere han kan gøre, uden at slide sig selv ned i stedet for mig og han skal trods alt også på arbejde.
Anmeld
Citér